Guttemamma75 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Det er vel på sin plass å si noen ord om hvem JEG er når jeg nå har vært så heldig å bli ønsket velkommen inn hit uten å egentlig ha vært så mye her.. Har vel sust innom et par ganger men har liksom ikke blitt værende.. Hadde jeg visst hvilket koselig forum dette er hadde jeg jo selvsagt "meldt meg inn" før!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er en av de som sørger for å holde gjennomsnittsalderen på førstegangsfødende oppe ved at jeg fikk mitt første barn da jeg var 33.. Fikk en liten gutt på St.hans (derav nicket mitt) som nå er snart 8 mnd og en fryd og en utfordring hver eneste dag!! Er hjemme i permisjon med han nå og koser meg.. Gruer meg til å begynne å jobbe igjen, men når den tiden kommer blir det sikkert bra... Skal begynne i ny jobb så det blir spennende!! Er opprinnelig fra Nord Norge men har bodd sørpå i flere år og i Stavanger de siste årene.. Har samboer, enebolig, bil og katt... Det var i veeeldig korte trekk litt om meg - gleder meg til å bli kjent med dere!!!
♥Snulder Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Sier det igjen jeg - VELKOMMEN! Jeg er 40 og har 5 barn. Kan ikke si at jeg ventet alt for lenge med å få barn... hadde 3 før jeg fylte 25;=D Men så tok jeg noen års pause, ny mann, og nytt kull med barn. Ungene er pr dags dato 20, snart 18, 16 (i dag), 7 og 3. Storkoser oss med den digre familien! I tillegg så har jeg min gamle bestemor boende + 3 sære hunnkatter;=D Her inne skriver vi til tider mye tull og fjas - men ikke la deg skremme av det!! Kast deg inn i leken og bli med!
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Heisann og velkommen hit :0) Her er vi både tullete og seriøse ;0) Jeg er gift, har 4 barn og er egentlig litt for ung til å være her 33, men det er så mange koselige jenter her så jeg rett og slett lurte meg inn :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Velkommen hit! Så koselig med en aktiv ny lekevenninne:-) Er snart 42, men føler meg ung som en folunge:-) Har to store på 21 og snart 16 og verdens skjønneste attpåklatt på snart 3:-) Er sambo, jobber og ønsker meg noen timer flere i døgnet:-)
Superlis Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Velkommen!! Kjempekoslig at nye "fjes" dukker opp!! Det er veldig koselig og være he:)) Jeg er snart 39, har 4 barn på 17,16,10 og snart 3år:))
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Så koselig med nye fjes her inne - vellkommen :-) Jeg er 37 år, gift, en gutt på 17 og ei lita solstråle på 2 år mao. to bortskjemte enebarn;-) hehe.. Bor på Østlandet (egentlig fra nord jeg også;-)
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Heisann og velkommen =) Så gøy at flere finner veien hit =)) Jeg er 37år,gift,har 5 unger fra 2 til 20år.Er mormor til 2 snart 3. Er fra nord,men har bodd midt på fjøla i snart 20år.buhuuu.... Savner midnattsola som du kanskje skjønner ;o)
Reveenka Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Hjelpesmeg, det er jo bare smårips her, jo.... c",) Jeg er 44, og har fire revunger i alderen 3,6,8 og 9 år. Bor med mann og barn på et "sjarmerende småbruk med potensiale", som det heter på meglerspråk.....det betyr at vi har noe sånt som ca 10 år uten fritidsproblemer foran oss......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå