AneB Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hjelp! Har en 6 år gammel hunnkatt (sterilisert) som går rundt å skriker heeele dagen og heeeele natten! Sånn skikkelig rar lyd...høres ut som et barn. Er hun syk eller er det paringstid? er paringsinstinktet fortsatt intakt selv om hun er sterilisert?
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Instinktet er ofte inntakt Vil trolig gå over snart, hvis ikke så bør du ta henne til veterinær for en sjekk, men trolig merker hun at det er parringstid nå. Mange parrer seg også selv om de er sterilisert.
De tre gull Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Vi har en sterilisert hunnkatt på snart 6 år. Hun har aldri oppført seg slikt. Jeg trodde at instinktet gikk bort når de ble sterilisert. Hadde det vært min katt som plutselig oppførte seg slik som din katt ville jeg tatt den med til dyrelege.
♥Snulder Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Det er løpetiden;=D Når hunnkattene er "bare" steriliserte - ikke kastrerte så kan instinktene fortsatt ta overhånd. Vår eldste hunnkatt er kastrert - og påvirkes ikke av hormoner lenger i det hele tatt. Hun jager bare hannkattene som er frekke nok til å dukke opp på trappa;=DD
AneB Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er i ferd med å bli gaaaaaal!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Hold ut... det går snart over;=) Vår yngst katt er "bare" på p-piller... hun går rundt og skriker/uler som ett barn i nød....
De tre gull Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Vår hunnkatt er visst kastrert. De fjernet alt under opr. Eer nok sikkert derfor vi ikke opplever løpetid.
AneB Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2009 snakker vi dager eller uker her nå!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå