Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Nå har han fått noe å gnage på som ikke er fra biler..heheheh Far ga en vedskive å leke med,og den er gøy.Mens mor henta en isklomp.Så får vi se da,om han slutter å spise biler og skrap. Men om noen av dere har råd å gi om hvordan få bort den lysta tar jeg i mot med et smil=))) Kan fort bli dyrt om han kun gnager skilt og anna snacks.... =0)
♥Snulder Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Hva med kjevelås på denne saken???? Hilsen hun som er liiiiivredd selv de minste sofahunder;=DDD
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Kjevelås du.hahahahaha ;o) Skal dra på felleskjøpet til helga å kjøpe det største jeg finner å tygge på.Ser for meg at det blir litt vanskelig å springe etter elgen for å innhente et bein.Å ikke minst blir det litt teit med en elg på tre bein... =) Men han er utrolig spsiell,det sier alle.Har slike vaner man ser skjeldent hos ei bikkje.men er god og snill,og bjeffer kun når han vil inn.Noe han vil hele tia nesten. Jaja,denne bikkja har virkelig laga historie her ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå