Gå til innhold

Trenger litt hjelp her.. :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg har nettopp fått bekreftet at jeg har PUPP (en hudlidelse/hudsykdom ting som kan komme i slutten av svangerskapet). Vanligvis dukker dette opp etter uke 35, men jeg har fått det i uke 31 (er 32 nå). Kort fortalt så har jeg utslett over hele meg, som klør konstant 24 timer i døgnet. Ingen kremer eller noe lindrer, men jeg har fått noe som slår meg ut nattestid, slik at jeg får sove gjennom store deler av natta.

Nå har legen sagt at det er stor sjanse for at jeg blir satt i gang før tida, viss alt ser modent ut.

Er det noen som har erfaring med det å bli satt i gang for tidlig? blir fødselen noe (mye) verre enn viss alt komt i gang naturlig?

Noen som har (hatt) PUPP og kjenner til noen kremer eller noe som lindrer, om bare litt?

Setter veldig stor pris på svar! Og krysser fingrene for at INGEN andre her inne får dette dritet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei eg har ikke hatt pupp.. men kan ikke det ikke hjelpe å smøre på det samme som vi bruker på vannkopper da? for å lindre kløa....

Skrevet

ja det var det eg tenkte på...

Skrevet

Har foreløpig bare fått beskjed om at det ikke vil funke. Men er jo verdt et forsøk...

Takk for tipset :)

Skrevet

Foreslo hvitvask han legen min i dag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...