Gå til innhold

Hei!


gledes

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt i dag og er overlykkelig gravid!! :) Har en gutt fra før på sju år, så det begynner å bli ei stund siden. Litt usikker på akkurat termindato, men noe rundt 29.okt.

 

Andre som testet positivt i dag? Symptomer?

 

Gleder med til å bli kjent med dere gravide damer her inne på bim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei *Vinker* Velkommen inn hit! Gratulerer masse med ny spire! :D Her. ta deg et glass clausthaler og sett deg i sofaen med bena på bordet og slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 23 oktober tror jeg :) Ihvertfall etter hva jeg har regnet meg ut til. Jeg er helt elendig på å huske mensdatoer,både begynnelse og slutt ;P Det blir mer,- "Åh der er den igjen...æsj...." Og "Endelig ferdig!" Datoene for den er et helt annet tema ;P Må liksom huske det ut ifra hva jeg skulle/ikke kunne gjøre pga av den ;P

 

En vakker dag lærer jeg kanskje å skrive ned disse datoene? ;P

 

Ellers er jeg i god form, er ikke kvalm bare trøtt.

Dette blir andre min hvis alt går som det skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen for siste mens har satt seg som støpt her. Siste mens var 10.des, og jeg gikk i fortvilelse å ventet på at den skulle komme slik at vi kunne prøve igjen... men så var jeg gravid!! :D Så ikke helt sikker på at terminen stemmer. Må nok få en UL for å bli sikker.

 

Blir så godt å få mage igjen, koste meg sånn sist. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen jammen, er ikke du ca 19nde september da? Og mye lengre på vei enn det du da tror? Min siste mens begynte rundt 13nde januar og jeg har termin ca 23 oktober. Hvis din siste begynte 10. desember så er du en måned lenger på vei enn meg ;P Dette blir spennende!

 

Jeg koste meg også veldig sist gang. Helt til bekkenløsningen kom. Men pytt pytt, krykker kan jeg overleve en gang til ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...