Gå til innhold

Pinlig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å se nesten bare sitt eget nick nedover ;o)

Jeg har ting å gjøre utafor dib å...men det er nå mere gøy her inne ;o)

Jaddah...2 timer til jentene kommer,og er jeg i rute??

Nope

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det pinlig da?

Jeg elsker å skrive og her inne kan man gjøre det om mange ulike temaer, det er gøy:-)

Jeg topper jo listen over aktive brukere titt og ofte, men jeg har aldri følt det som pinlig:-)) Da hadde jeg jo ikke giddet lizzom......Og det viktigste er vel at ikke dibbingen tar over livet. Da hadde jeg blitt skremt!

Men å ha det gøy på en sunn måte, det er bare fint det:-) Og tenk deg all latteren vi har hatt da du, både her og der! Forlenger livet jo:-)

Skrevet

Klem klem må jeg bare si:)) Det finnes ikke pinlig, er bare kjempe gøy og være her og at det er så mange så er så flinke og skrive. Jeg er litt kort for tiden, prøver og henge med, men har bet. i en skulder igjen og må begrense skrivingen litt:( Så har altså fremdeles lyst og leke her inne...har bare veldig vondt for tiden......men skal bare få tak i nye tabelettter også er jeg klar igjen:))Hehehe.

Skrevet

Hehe...Tror det grunner i at jeg alltid har følt at jeg er mindre enn andre.Kommer fra barneåra og mye mobbing.Å den følelsa kom i går igjen.Men jeg har da vært flink til tulleskriving ,sant =0)

Jeg trives her,og vil overlesse dere med tullball fremdeles.Så det så ;o)

Skrevet

Det er trist at noen føler at de i ny og ne har behov for å senke denne siden. Men jeg tror vi er altfor sammensveiset og glade i siden vår og i hverandre til å tillate det. Det er trist at gamle vonde følelser skal bli vekket til live igjen og igjen. Håper at de som irriterer seg over samholdet vårt snart får nok innhold i eget liv og klarer å gå videre.

Jeg er glad for at du vil overlesse oss med tullball - det er moro:-)

Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du bruker den plassen som er din her inne, MidnightSun! Det er jo nettopp det at folk gidder å skrive artigheter, tullball og alvorlige betraktninger her som gjør siden vår til noe helt unikt - og det har du din del av æren for. Dessuten er det viktig at du ikke skal føle dårlig samvittighet for å ta litt plass - alle trenger litt plass, og har krav på det!!!

Jeg syns det er flott at du deltar og er aktiv, og skriver masse tråder vi kan være med og skrive i. Det er nok av sider her på dib hvor aktivitetsnivået er lavt/stillestående, og det er jo ikke det vi er ute etter vel?

At noen føler for å følge med i det som foregår her uten å være med selv, og at noen prøver å gi inntrykk av de stenges ute skal ingen av oss ha dårlig samvittighet for - for det er faktisk ikke tilfelle. Bidrar man med hyggelig tråder og hyggelig stemning, er det det eneste som trengs for å skrive her inne - og det gjør du, MidnightSun! c",)

Skrevet

Tusen takk dere.Jeg bare følte på det i går,og det kan jeg ikke noe for.

Men her inne trives jeg,og kunne aldri tenkt meg å vært andre steder.

Jeg føler meg trygg,er vel ikke redd for å trå i salaten heller.For det har jeg jo gjort en del ganger og overlevde,hehehe ;o)

Takk for at dere er så gode =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...