Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hei, jeg vurderer, som mange av dere andre, å bestille kjole fra JKdress, hva syns dere om denne? http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=2599 Har allerede sendt mail og forhørt meg om pris etc, det hele vil komme på 1300,-, inkl levering og gebyrer. Det er vel for godt til å være sant? De sier at stoffet er satin, regner med at det da blir den billige syntetiske typen? Dere som har kjøpt kjole fra JKdress, hvordan var stoffet? Hvis det er kunststoff, blir det ikke fryktelig klamt? Festen skal være i juni, og jeg håper jo at været skal være på vår side, men samtidig ikke være en brud som svetter som en gris... :-) Og hva med fargen, brudesalongene sier at det er fargen ivory (elfenben) som selger mest her i Norge, men den varierer mellom leverandørene såvidt jeg kan se. Spesifiserte dere farge da dere bestilte, var fargen på kjolen slik dere ønsket?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hei. Jeg lurer også på det samme. Har bestemt meg for kjole og nå gjenstår det bare å overføre penger. Har tatt mål og sendt avgårde spesifikasjoner (mål osv). Kjolen + "paraply" + frakt 1600kr. Er veldig spent på om jeg har kjøpt katta i sekken
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 http://jkdress.com/products_detail.asp?id=2226 her er min kjole forresten Så faktisk på den du har valgt også, men falt helt for denne
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Å, den var skikkelig fin den også! Jeg sendte akkurat avgårde en forespørsel om det går an å få sydd kjolen i silke, og hva dette i såfall vil koste. Tenkte litt på å bestille en bolero og underskjørt også, eller trenger man kanskje ikke underskjørt til såpass smale kjoler? HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Jeg så også på den kjolen. :-) Stod mellom den og en annen, men endte på den andre. http://jkdress.com/products_detail.asp?id=4264 I off-white da. :-) Er veldig spent på hvordan den blir altså. Er igang med betalingen nå.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Spennende :-) Jeg fikk svar ang stoff fra Jack (de er veldig kjappe til å svare da), det vil koste meg 2700 å få sydd kjolen i silke. Så nå fikk jeg enda en ting å gruble på da. Er ikke noe glad i syntetiske stoffer, blir fort så klamt, og jeg bare elsker silke. Men samtidig blir det jo en litt større sjanse å ta, i tilfelle kjolen ikke blir noe særlig og jeg ty til siste-liten-kjøp her hjemme.. Gruble, gruble HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Dytt, ingen som har fått sin kjole fra JK som har info å dele?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 jeg skal betale kjolen min og sende inn bestillingen nå Tar nok et par-tre uker før jeg kan svare på kvaliteten. Er skikkelig spent selv
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 Jeg fikk min kjole i dag, JK00661, lovely <3
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 18. mars 2009 #12 Skrevet 18. mars 2009 hvor lang tid tar det å få den fra da dere bestilte til dere fikk den?
La vita è bella <3 Skrevet 18. mars 2009 #13 Skrevet 18. mars 2009 Jeg bestilte 27.februar, de sendte den 9.mars og jeg hadde den her på mandag. 2 1/2 uke
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 18. mars 2009 #14 Skrevet 18. mars 2009 ble du fornøyd? prøvde du noen kjoler først eller?
La vita è bella <3 Skrevet 18. mars 2009 #15 Skrevet 18. mars 2009 Jeg ble veldig fornøyd! Ble litt nervøs når kjolen kom i en svært liten eske (på str med en pakke kopipapir), men det viste seg at den var sånn som på bildet! Passet ikke helt, men det er fordi jeg ikke har heelt figuren til den kjolen (har jo litt mage etter jeg gikk gravid), men planen er å slanke seg litt og få kjolen tilpasset her i Norge. Prøvde ingen kjoler først, bare falt for drømmekjolen og fikk mamma til å ta mål;)
Aloeverababe Skrevet 4. april 2009 #16 Skrevet 4. april 2009 Lurer på dette selv. Har funnet drømmekjolen: http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3058 Har prøvd den i original design, Maggie Sottero og den var bare fantastisk fin. Men er jo spent på hvordan kvaliteten er fra JKdress.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #17 Skrevet 5. april 2009 Jeg fikk kjole tilsendt fra jkdress denne uka. Kjempefin! Lurer på om jeg skal bestille mer derfra, for jeg ble plutselig litt usikker på om jeg kanskje skulle hatt en litt kortere vintage-kjole Tok 6 uker før jeg fikk den. Purret litt noen ganger, men når den først ble sendt, kom den veldig raskt. Tollvesnet hadde åpnet den for å sjekke innholdet, men jeg betalte ikke toll. 1300kr for kjole og frakt. Verdt et forsøk! Fin stoffkvalitet og fine sømmer på den jeg fikk hvertfall. Var en del for lang, men det kan vel fikses fort. Veldig bra
Aloeverababe Skrevet 5. april 2009 #18 Skrevet 5. april 2009 Til den prisen er det jo verdt å ta en sjanse. Om den må rettes litt på i lengden, er ikke det verdens største jobb og kan fikses på. Moro at du er fornøyd med kjolen og at den var bra. Da tør andre å ta sjansen også.
sussa85 Skrevet 3. juni 2009 #19 Skrevet 3. juni 2009 bestilte du denne kjolen? ble du fornøyd? er samme kjole som jeg ser på
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juni 2009 #20 Skrevet 3. juni 2009 Legger inn enda mer skryt om jkdress jeg da:D Jeg bestilte kjolen som heter JK-0207. Jeg leverte bestillingen min (med mål) på mail, fikk svar i løpet av dagen med betalings info. Så betalte jeg samme kveld, og de begynte å sy kjolen min dagen derpå. Fra de begynte å sy lovet han meg kjolen her hjemme innen tre uker. Nesten to uker gikk og jeg fikk en mail om at kjolen var levert på postkontoret. Jeg fikk sporingsnr så jeg kunne følge med på hvor den var. Han lovet meg kjolen hjemme innen 6 dager. 5 dager gikk, og på lørdag 16 mai kom kjolen min levert på døren. Slapp å betale toll da han hadde skrevet på pakken at den var verdt bare 25 USD. Så der sparte jeg jo også noen kr. Kjolen kom altså akkuratt til avtalt tid! Imponerende! Da jeg åpnet esken og fikk ut kjolen gråt jeg av lykke... Kjolen var så vakker, og vell utført. Og den passet perfekt! Virker som stoffet er av kvalitet også! Kan bare ikke skryte jkdress mer opp i skyene! Jeg kjøpte: Kjole (sydd etter mine mål) tiara underskjørt sjal strømpebånd og betalte ca 2200kr. Underskjørtet jeg hadde bestilt var for lite til meg etter hva han kunne se på målene som jeg hadde sendt, så jeg fikk faktisk mail, med anbefaling om et annet som ville pase meg bedre. Det hadde ikke hvem som helst gjort. De kunne bare sendt meg det som var for lite! Jeg er kjempe fornøyd med både produktene og servicen!
sommerbarn_juli08 Skrevet 5. juni 2009 #21 Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk kjolen min (målsydd) fra jkdress i dag, nøyaktig 3 uker etter endelig bestilling! Ville ha kjolen i "light golden" med blonde i ivory. Sendte med bilde av annen kjole i fargen jeg ville ha. Jeg fikk da mail med 5 forskjellige bilder av satengfarger. Det var ikke lett å forestille seg en hel kjole i fargen som de små bildene viste.... Har opplevd kjempeservice hele veien! Jeg har ikke fått prøvd kjolen i dag, men fargen ble kjempefin:-) Tar med kjolen til en vennine for prøving i morgen:-) Er jo kjempespent på om om den passer.....
sommerbarn_juli08 Skrevet 5. juni 2009 #22 Skrevet 5. juni 2009 Glemte lenken.... http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4759
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #23 Skrevet 8. juni 2009 Jeg mottok kjolen etter ca 3 uker, ble SUPER fornøyd! Den satt kjempefint på, og kjolen var fantastisk flott sydd. Med det første syntes jeg at stoffet var litt "glinsende", da jeg hadde sett for meg litt mer matt stoff, men ettersom jeg har vendt meg til kjolen, syntes jeg den er fantastisk! Jeg for min del har en kjole som er havfue-formet, dvs at det ikke er så mye tøy, så håper ikke det blir varmt... Men det får bare gå sin gang, betalte 1800,- totalt for min, kunne ikke fått det bedre!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #24 Skrevet 9. juni 2009 Min kjole fra JK ble ikke så bra, eller det vil si, den var kjempefin bortsett fra at det var en rar "bulk" på skjørtet, mulig det ble sånn fordi stoffet var så stivt, sydamen kunne ikke fikse det, så jeg måtte ut på kjolehandel i hui og hast. Litt surt, for jeg hadde sett meg selv i den kjolen, og fant ikke noe som liknet her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå