Thessa og Bebbis Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg vet ikke hva jeg skal finne på! Våkner ihvertfall 10 ganger i løpet av natten fordi jeg snur meg og det er så vondt. Akkurat som hele bekkenet låser seg helt. Det knaser og knekker høyt når jeg beveger på det og er til tider så vondt at jeg våkner av at jeg gråter i søvne. Hva skal jeg finne på for noe for dette da? Vondt å ligge på sidene og vondt å ligge på ryggen. Magen går jo ikke lenger. Da er det lissom ikke fler alternativer. Jeg står på venteliste forgjeves hos fysio. Har stått der en evighet. Så jeg har gitt opp behandling der. Svømmer litt på eget initiativ, hjelper der og da. Men like ille igjen til natten. Er i uke 30. What to do? =)
scoobydo Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hei! du kan ringe fagerborg fysioterapi..jeg fikk time der relativt kjapt. Eller kiropraktorer, de har ofte ikke så lang venteliste. Fikk time på dagen på cc vest, han er veldig flink! Ellers kan du snakke med legen din om bassengtrening? Jeg syns det fungerer bra... fagerborg fysio har det på romsåsbad hver torsdag og fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå