sjettejuli Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 DRITT!!!! Fikk en mail fra apollo nå...vi skulle jo fly hjem fra Rhodos på dagen en gang, og lande ved femtida på gardermoen. Neida, nå skal flyet lande 03 på natta i stedet!!!!!!!! Det blir jo et HELVETE den dagen, med en toåring som sovner ved sjutida, må vekkes inn på bussen, vekkes på flyplassen, flyet, fremme, i bilen, og hjemme ved 6-tida på morran her....
It's all about me Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hmmm, selv hadde jeg syntes at det var en bra forandring. Jeg vet iallfall at min 2åring hadde holdt ut lenger og ikke sovnet før på flyet pga all spenningen. Og ombord på flyet hadde han da sovet gjennom hele flyturen nede ved beina våre. Ja kjedelig å vekke for landing, men da vi fløy om natten fra USA løftet vi han bare opp i setet sitt spente han fast og så sov han videre i armkroken min. Den enkleste flyturen med han noen sinne, og det til tross for at jeg io tilegg var ganske så gravid.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Neida, det går så bra så...med rette innstillingen:0) Om dere voksne er positive, så blir ungen også det. Vi har reist "til alle døgnets tider" med alt fra 1-4 unger etterhvert, på slep og ALDRI har turen vært et HELVETE, som du sier;0) God tur
sjettejuli Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2009 hehe, det går nok bra, blei bare så fortvila, men tror nok dagen etter blir verre, i og med at vi kommer hjem klokka 6... Men, hun er veldig grei og enkel i nye situasjoner, så det blir nok verre for mor med flyskrekk! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå