kveitebolle Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 noen som vet om noen leiligheter til leige fra juni, juli nær Bergen sentrum? helst med gangavstand,(fra 10-45 min) vi er ett rolig par fra Nordfjord, samboer blir 23 i april og jeg 20 i november. vi venter vårt første barn i Juni, og vi er begge studenter. håper å få leige en rimelig leilighet med 1-2 soverom. noen som har tips og evt. en leilighet til leige?
ToPrinsesser<3 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 http://www.hybel.no/bolig-til-leie/annonser/bergen finn.no til leie Sandviken (under sentrum på finn.no) Minde Laksevåg Fyllingsdalen Bønes/Kråkenes er alle sentrale steder (buss må benyttes fra en del av disse)
kveitebolle Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 takktakk:) jeg kikker en del inn på der, men de fleste skal leiest ut fra februar, eller mars.. og jeg er bundet til leiligheten jeg bor i nå til juni, og har 3 måneder oppsigelsestid......
AneB Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hvis dere ikke MÅÅ bo i sentrum kan dere se på Arna. Toget tar 7-8 minutter derfra til sentrum. Og bolig prisene er betydelig lavere.
kveitebolle Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 vi har helst lyst å bo nær sentrum, siden samboer går på skole, han liker å sykle til skolen hver dag(uansett vær) for det gir han god trim, og jeg skal ut i permisjon til neste år så jeg vil gjerne ha muligheten til å mojonere meg når jeg skal til by'n, da får både jeg og den lille "frisk" luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå