kokko Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 hvor kan jeg søke på nette etter hus i amerika? help meg nå da damer. på finn fant jeg bare florida
Gjest -<<- Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hva slags hus da? Stav det Houston (om du mener den i Texas) og skriv søkeord som monthly/yearly rental etc. så dukker det nok alltids opp noe. Du kan også spørre deg for på debattforumet til Lonely Planet, det bruker å være supert for relocations jorden rundt (thorntree.lonelyplanet.com).
kokko Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 et hus som vi som familie kan flytte til i noen år....min 4 soverom, jeg får gå inn og søke på det
Gjest -<<- Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Houston real estate rental vil nok også gi deg en del relevante treff. Men om dere skal flytte til USA for flere år er det gjerne en arbeidsgiver involvert? Disse vil ofte kunne være behjelpelige med å skaffe egnet bolig.
ToPrinsesser<3 Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 http://www.rentals.com/Texas/Houston/ http://houston.oodle.com/housing/rent/home/-/bedrooms_4+/
kokko Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 ja det er en arbeidsgiver her i bilde, men jeg vil nå bare inn å se på mulighetene som der er...om det blir aktuelt at vi flytter... det er jo altids gøy å se på hus, fant jo noen fantastiske hus i florida, bare det at de kosta så alt for masse... men de var stooooore
kokko Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2009 tusen takk, nå har jeg noen hus og se på... takk skal du ha...
Gjest -<<- Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Vil uansett anbefale dere å bo midlertidig et sted når dere først kommer over, og så kunne gå på visninger etc. for den mer permanente boligen. Dessuten greit å få litt innsikt i hvordan de ulike nabolagene er og hvordan jobbpendlingen blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå