Gå til innhold

leilighet i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leter etter en rimelig leilighet nær Bergen sentrum. helst utenfor, plasser som kan være aktuelle er Minde, Damsgård, Danmarksplass, opp mot Haukeland, er åpne for andre plasser også.

jeg og samboer er studenter og ønsker en leilighet med gangavstand til sentrum. Vi bor nå ca 30 minutter gange fra Bergen sentrum, og det er en grei avstand, men er selfølgelig åpne for lengre avstander.

vi venter vårt første barn i Juni og vi ønsker 2 eller 3 romsleilighet.

Vi er ikke røykere, rolig par på 19/20 og 23 år, vi kommer fra Nordfjord og er svært ryddige av oss.

noen som vet om leiligheter som passer vår økonomi? og som passer til ett nyfødt barn/voksende barn?

vi ønsker å leie fra Juni,Juli Agust.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere studenter og venter barn vil jeg absolutt anbefale nattland studentby. Er ikke nødvendigvis gåavstand, men barnehagen er rett ved siden av, der er lesesal og lekeområdet som er veldig greit for barna. Masse busser som suser forbi. Der får dere et "hus" med to soverom over to etasjer. Ellers er det greie områder dere leter i. Hadde prøvd å ikke bosatt meg altfor nær danmarksplass pga eksosen. Laksevåg er også nært sentrum.

Skrevet

ja, jeg er egentlig åpen for de meste, alså at det er forsvarlig og greit. og dette tilbudet virker veldig bra:) men jeg skal ut i permisjon neste år, slik at jeg kan være hjemme med den lille. og samboer sykler til skolen hver dag(uansett vær, og det er en fantastisk trim) og jeg vil gjerne gå litt istedet for å ta buss, slik at jeg får mosjon og frisk luft og at den lille får frisk luft.

Laksevåg er også svært aktuelt. jeg ser litt på leiligheter på nettet, men de fleste vil/skal leige ut fra februar eller mars, og jeg har 3 måneder oppsigelsestid på denne leiligheten vi bor nå og kontrakten vår går ut i juni.

Skrevet

Vi syklet til byen fra nattand hver dag, og det er fint å sykle. Der er fine turområder og ofte flere mødre som er hjemme i permisjon. Juni er ikke så ille. Dere slipper å kokurrere med studentene i juli. Hadde uansett slengt inn en søknad på sib familiebusteder slik dere har et alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...