Gå til innhold

Svært uhyggelig opplevelser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet den 4 år gamle jenta vår, og gråt i halvsøvne. Hun drømte ar hun var i en hage der en mann hadde tatt henne i bena og dratt henne inn i en busk. Der hadde han skåret henne i halsen ( og barnet peker over strupen)... det gjorde ikke vondt så lenge mamma....

jeg forklarer det bare var en drøm og hun måtte prøve å tenke på noe gøy heller, og hun skulle da drømme om en flygende hest med rosa glitter....

Men problemet mitt er da jo hvor hun får alle dem detaljerte drømmen fra og jeg vet helt sikkert at hun ikke har sett på film eller tv at noen får stupen skåret over, og kan ikke tenke meg det er et tema i barnehagen heller.... Noen gode råd? Hun har mange detaljerte drømmer, og ofte har hun kommentarer som "blir sanne" senere, som fks. mormor liker ikke gryterett mamma.... nei men mormor er ikke hos oss idag på besøk,

så det går bra, og 2 timer senere når vi skal spise dukker mormor opp og spiser med oss.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så skummelt! Kan hun ha hørt noen i bhg snakke om noe, de som jobber der tenker jeg? Hør med de. Stakkars jente, må være helt forferdelig, tenker bare når man drømmer slikt selv.. Det er nok ikke så mye å gjøre med de drømmene, vanskelig å vokte over hva de små ørene får med seg også..

Skrevet

Uff stakkars lita for en fæl drøm!!

Har ingen gode råd desverre.

Barnebarnet mitt er forresten også litt synsk.

Hun uttalte i foffige uke at hun gledet seg til å dra sammen med farfar for å besøke oldemor i helga. Dette var avtalt og hun visste om det. Men så kom det; også skal pappa hente oss! Neida sa mamman, farfar kjøre jo hjem også på søndag, men jentungen sto på sitt. Søndag måtte pappan kjøre å hente dem, for farfars bil fikk motortrøbbel..... Hun er tre år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...