Fluffymum Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 sønnen min på 3 har våknet noen netter med mareritt om monster og spøkelser, er helt rar når vi går in til ham om natten da han hyler rett ut, skjelver som bare den og er gjennomvåt av svett. Inatt hadde han dessuten høy feber, var helt fin da han la seg igårkveld, er ikke forkjølet eller noe. Ga han en paracet og la ham mellom oss isteden. Målte feberen til 39,5. Når han våknet var han helt feberfri igjen, og virker helt fin nå... Hva kan dette være? Er det mulig å være så vettskremt at man får feber, det går ikke an, gjør det? Regner med at det bare er en periode m mareritt, men så rart at han reagerer så sterkt fysisk m skjelving og sånn...? Noen som har opplevd dette?
noje Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Ikke at jeg vet, men det kan ha vært feberfantasier. Har hatt det selv en gang da feberen bikka 40. Lite sansynlig at han har skremt på seg en feber.....
Lille-nusse Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 uff jeg skrev nettopp om en liknende opplevelse her inne, men drømmen til jenta våre er desverre ikke monster... men uansett så har hun disse drømmene ofte i perioder der jeg føler hun vokser mye, og opplever mye. Så hun har nok en god fantasi ihvertfall. Men gutten din kan godt være redd for drømmer kan være virkelige nok, og med feber i tilegg kan han ha vert forvirret når han våknet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå