Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Og har ingen ide om hva vi skal skive på innbydelsene. Skal lage for hånd siden man ikke får kjøpt ferdige innbydelser, er ingen vits i og sende ut to forskjellige for samme dag. Noen som har gjort det samme? Eller har dere kanskje tips i hva vi kan skrive på de?
baby ventes 11 mars :) Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 hmmmmmm, ingen gode forslag, men var i dåp og bryllup for en stund siden, og jeg synes det var veldig koselig at de gjorde det på den måten
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Ja for oss så er dette kjempe stas. Gleder oss og vi syns det er ekstra stas og gifte oss på den dagen som barnet vårt skal døpes. Men er helt grønn på hva vi skal skrive på innbydelsene.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 i denne data verden årdner mann det meste selv hjemme med eit trykk her og et trykk der kan du ikke ta noen bilde av barnet og dere da i eit kort.... så kan du skrive foreksempel : vi byder inn til bryllyp og barnedåp den:.... sted:..... kl:..... selskapet skal vere på: ..... kl:..... venligst gi beskjed om dere kommer innen den :.... med venlig hilsen: .... det var eit lite ex på kva du kan skrive håper det kan hjelpe deg på veg lykke til med brylyp og barnedåpen
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Litt vanskelig og ta bilde av barnet siden det enda ligger trygt og godt inni magen. Har allerede ordnet med lokale og kirke (er lang venteliste på lokaler her vi bor) Så var heldig med at vi fant et fint et. Skal ordne med innbydelsene nå før termin og legge de i fødebagen. Skal sende de på vei ut fra sykehuset Hehe.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 Ja foresten det var et kjempe fint eksempel, enkelt og greit At jeg ikke tenkte på det selv, hehe. Vi skal skrive ALLE for hånd, hehe, samboer har så fin skrift og jeg skal klippe lime og forme kortene. Tror det blir morsomt og ha noe og holde seg opptatt med til barnet kommer
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 har du ikke eit ultralyd bilde du kan kopiere opp da? tenk kor koselig det hedde vert...
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2009 Ja det hadde jo vært noe Tenkte ikke på det en gang. Har låst meg fast på hva som skal stå, hvordan farge kortene skal ha osv...
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 hehe.. det blir ofte sånn, for man tenker ofte litt vanskeligare enn mann er nødd til når man ståt mitt oppi det selv..
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2009 ja sant det. Lett og komplisere ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå