happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 En venninne av meg har akkurat fått vite at hun er gravid, og lurer på hvordan hun får tildelt jordmor? Og jeg er ikke store hjelpen, da det er 4 år siden jeg gikk gravid. noen som vet? Takk!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg fikk tlf til jordmortjenesten da jeg var hos legen på første svangerskapskontroll (første gang var i uke 10, men det kan jo variere litt). Hvis ikke kan du prøve å google "jordmor + kommunenavn" og se hva som kommer opp. Jeg får i alle fall opp link til kommunens nettsider med nr til jordmortjenesten da )
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 ok, tusen takk for svar
kveitebolle Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 jeg er student og har nå jordmor på to forskjellige plasser, en i Bergen og en der jeg kommer fra. siden jeg ikke vet hvor jeg kommer til å føde. jeg måtte kontakte jordmoren selv på begge plasser. det jeg gjorde var å finne en helsestasjon i nærheten og ringte og ba om å få komme på svangerskapskontroll hos jordmor og opplyste hvilken uke jeg var i, og så ta det der i fra.
snellapella Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Hm...glemt av dette jeg også! Men må man selv kontakte jordmor? Kan ikke huske jeg gjorde det sist..Er 5 år siden d..
magen vokser!! Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 hun må finne nærmeste helsestasjon og ringe dit og bestille time.. ikke verre enn det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå