Gå til innhold

Hva har dere på barna om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye klær og hvor mange grader på soverommet?

Jenta mi er 1,5år og har på henne ullboddy, ullbukse, pysjamas og en nattpose. 18-19 grader på rommet. Allikevel er hun kald. Dyna sparker hun bare av seg. Det er derfor jeg kler henne så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på 2 år har pysj i ull på seg og dyne. I senga ligger det også ett pledd som han tar på selv dersom han fryser. Det har hendt et par ganger at han har ropt på meg på natta og da gårjeg inn og bretter over han. Han er alltid varm og god.

Har en gutt på 6 mnd, han sover i pysj og sånn pose. De kaldeste dagene har jeg body under. Legger dyna over beina hans og har klyper på den så han ikke får den over hodet. Har på en ovn på rommet slik at det aldri blir kaldt i rommet. Han sover stort sett rundt om natta. Passelig varm om morgenen.

Skrevet

Høres kansje ut som han er kjempekald, men god og varm om morgenen.

Sover i bomullspysjamas, med tynn babysafe utenpå. Så dyne som er festet med dyneklyper. Han sover i ro hele natten, men romsterer veldig på morningen og finner han i de utroligste stillinger.

Nå ligger det på 12-14 grader på soverommet, ingen varme. Han er 1 år.

Skrevet

body og strømpebukse.. de pysjene med bein sparker hun så mye i at det bare blir noe rot med pysjbeina og sine egne bein vikla inn.. å pysj uten bein går heller ikke. for hun sparker av seg sokkene..

hun blir ofte veldig varm. så hun sover ofte bare i body.. er ikke spess varmt på soverommet heller.. ca 19grader.. hun blir syv uker til fredag..

Skrevet

Pysj og sokker eller body og strømpebukse....20grader på rommet, de har dyne. De er 3 1/2 og snart 2år gamle.

Skrevet

Sover i ullpysj (heldrakt). 2 år. Temp kanskje 16 grader der inne. Han er fæl til å sparke av seg, vi går inn en gang eller to på kvelden og drar på han dyna, men han er som regel god og varm alikevel :)

Skrevet

Hel bomullspysj med føtter nå om vinteren.

Hun sover på lammeskinn, med dyne som stort sett ligger i en klump..

18-19 grader på rommet, og hun er god og varm. Sikkert derfor hun sparker av seg dyna, for hun liker å ligge under den og kose seg om kvelden.

Hun er snart 14 mnd.

Skrevet

Lillemor har på ullbody og en sånn nattpose/babysafe. Hun er straks 19 mnd og vi har det KALDT på soverommet. Sover på lammeskinn og har dyne over. Er det ekstra kaldt legger vi et lite babyulltepper dyne om natta, men vil gjerne ha ullteppe på når han legger seg. Det ligger ALLTID på gulvet når vi går å legger ooss. God og varm han også om morgenen

Skrevet

Eldste sover i kun truse, eller pysj hvis det er ekstra kaldt ute (han er 5 år).

Minsta på 2 år sover i vanlig bomullspysj.

Er rundt 18-20 grader på rommet dems.

Skrevet

mini på 3,5 mnd har ikke noen egne klær for natta ennå. han sover i bomull eller ullbody, bomull eller ull(strømpe)bukse, og sokker. med dyne over selvsagt. han sparker ikke av seg dyna ennå. det er 18-20 grader på rommet, og han fryser ikke, er heller ikke for varm.

Skrevet

Ingenting. Til nød en underbukse. Jeg har en veldig varm 4-åring.

Skrevet

Hun sover stort sett bare i truse, av og til har hun også tskjorte på.

Det er vel 16-17 grader inne til henne:)

Skrevet

Linus er 8 mnd, han har på bleie og pysj som ikke kneppes igjen og dyne over seg. Det er ca 5-15 grader på rommet. Mulig kaldere også, vi har stort sett vinduet åpent og siste ukene har det jo hvert -25

Skrevet

Eldste på snart 3 1/2 har på seg enten bomullsnattdrakt (todelt), heil nattdrakt i ull (med føtter) eller ulltrøye og stilongs. Han likar godt å ha sokkar på, men han blir veldig varm av det, så eg pleier å ta dei av når han har sovna. Det er vel 18-19 grader på rommet hans og han ligg på saueskinn og har ullteppe eller dyne over seg. Må ofte bytte dyna ut med teppet fordi han badar i svette.

Yngste er 15 mnd og søv i heil ullnattdrakt. Ho ligg på saueskinn og har tynt ullteppe og dyne over seg. Er varm og god så lenge ho søv tungt, men om morgonen romsterer ho så ho nesten alltid er iskald på føttene/beina. Kanskje eg skal sy pose til ho? 18-19 grader på rommet der og.

Skrevet

Pysj, uten noe under og sokker..

Har ei veldig varm 3 åring

Vi har det kaldt på soverommet, er ikke sikker på hvor mange grader, men har og på en ovn på svaaaak varme.

Hun sover fryktelig dårlig hvis det blir for varmt, sånn har hun alltid vært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...