-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Søstra mi fikk ei jente i natt!! Gledar meg veldig til å møte vesla på sjukehuset i ettermiddag;)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg ble også tante i dag :D 08.20 kom lille prinsessa til verden! Masse grattis til deg! Heldig du som får møte nurket i dag. Jeg bor i Bergen og min søster i Bodø (
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Gratulere så mykje til deg au!! Har dei komme med noko navn på prinsessa?? Her skal ho heite Tuva Gledar meg til å sjå ho ja, blir bare eg da for ungane er sjuke her......jenta mi er i bhg men gutten min har lungebetendelse og start på ein øyrebetendelse også så han fikk penicilin i dag....... Dei får vente, MEN tante skal!!!
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Tuva er så fint! ) Nei dem har ikke bestemt seg enda, men jeg trooor det blir Viktoria. Dem har tenkt på det navnet mye. Eller kanskje Liora Isabell (uttales liåra) Det var mitt forslag hehe !! Spennende å se når dem har bestemt seg hvertfall. Hun har vært innom ganske mange navn gjennom sv.skapet. Usjh, flybiletter til nord koster rundt 3500,-... Og det passer jo dårlig nå som veiavgiften på 2 biler kommer osv. Men må se hva jeg får til, har så lyst å reise da ) Du får kose deg masse med din niese i dag, misunner deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå