randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 endelig skal vi stad å hante bilen vi har tenkt å kjøpe:) skal ha den i nokre dager på prove no da skal bli godt å få seg en 7 seter.. eg har en litem colt no med 3 barn i baksete så det er trankt når de helst skal ha enten pute el seter alle sammen.. så den blir arbeidsbil til mannen no når eg får ny
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2009 så det passet fint å finne bilen no rett før eg kommer til å få 4 mann
mamstilsnart4 Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 hei hei gratulerer med ny bil ,hvordan bil er det du har kjøpt? og hvordan går det med deg?
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2009 det blei en opel zafir har ikke prøvd å kjøre den enda men folk som eg har snakket med sier den er god å kjøre da.. så eg håper eg er enig var på kontroll på fredagen å da hadde eg fått eggekvite i urin + høgt blodtrykk... livmorhalsen er på veg ned igjen no da.. så no er den nede i 2.5 igjen... bare fordi at eg har vert litt slepphent og ikke så streng med meg selv, så hadde den gått i hop 1 cm på 14 dager... så eg fikk beskjed om at eg helst skulle knipe i gjen en uke til, sånn at eg vart ful gåtte 35 uker... er 35.3 i dag med deg da?
mamstilsnart4 Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 det tror jeg er fne biler jeg har en craysler 7 seter er greit fornøyd med den men betalte altformye for den jo jeg måtte på sykehuset her i går bea hovnet veldig mye opp sånn plutselig hadde 144/95 i bt og 1 i protein i urinen fikk kanstanert svangerskapsforgiftning så må tilbake på torsdag er tilfeldigvis i bergen på vinterferie jeg nå så fikk sett hvordan det var der å i natt nor jeg var på do (unskld detaljer) og tørket meg kom det en slimklump på størelse av en barneskje så jeg lurer på om limproppen har gått men det var ikke noe blod der å får bare ta det med ro ..er 31 ,4 i dag
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 oy.. det hørest jo ut som det kan vere slimproppa som enten har gått eller begynner å gå da..... ligger du heilt no eller? det er hører at folk inne her sier er at det kan gå to uker fra den går til barnet kommer... vi får håpe at ikke alt kom med deg da.. men har du snakket med de på føden om det? skal se at det kanskje blie en liten bergenser du har i magen.. har du tatt den lungemodnings sprøyra? blodtrykket mitt hadde kommet opp i 130/90 det no.. så mitt stiger med det hjevne no så eg satser på å få barnet i vinterferien neste uke eg no da for klarer eg å gå en uke til no er eg VELDIG fornøyd
mamstilsnart4 Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 nei jeg har ikke snakket med de om den slimproppen ,venter til jeg skal dit til torsdag så lenge det ikke var blod i den , vell jeg er oppe men tar det veldig med ro har med meg de 3 andre ungene på vinterferie her i bergen vi skal hjem på søndag gruer meg for det ,vi skal kjøre 8 timer med tog nei har ikke fått noen lungemodnings sprøyte ,men skal ta det opp med de på sykehuset på torsdag det er greit ja og ta det med ro nå nor bt ditt stiger ..... mitt var høyt i starten så gikk det gadvis nedover før det pluttselig steig skikkelig jeg krysser fingrene for deg ,at du klarer en uke til fortell meg hvordan det går
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2009 ja det skal eg gjøre... tror ikke eg hadde turt å ta turen på 8 timer eg da med tog. + 3 barn i tillegg... så eg synest du er tøff som gjør det.. koleis var lengda på livmorhalsen din no da?
mamstilsnart4 Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 de målte ikke den i går de har igrunnen ikke gjort det på en stund ,men vi får se hva de sier på torsdag men uansett har jeg en sånn time på tirsdag hjemme i tønsberg nei kan ikke si at jeg føler meg så høy i hatten får hjemreisa men har ikkenoe valg i grunn
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2009 vi får håpe at turen går bra da.. så får vi bare krysse fingrene på at den holder seg der inne i nokre uker til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå