gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Etter et år så er jeg også tilbake her inne Så koslig å se så mange nye nick , og jammen noen av de "gamle" også Det har vært et utrolig hektisk år dette her, mye sykdom og elendighet og fryktelig travle dager. Håper dere alle sammen har det bra Klemmer fra
Gjest amandine Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 så hyggelig å se deg! Vi er nok noen nye her, ja, men mange rutinerte kjempehyggelige damer som står med åpne armer! Akkurat nå ganske stlle, men det betyr vel forhåpentligvis at alle er glade og travle:) Jeg tar meg gjerne en tur innom med en kopp kaffe etter at de eldste pluss gubben er levert om morgenen, for da sover Knøttet og jeg får en halvtime alene med hodet mitt... Ha en fin dag!
frøydis m/ 4 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Velkommen hit igjen,- jeg tror jeg har "sett" deg før, men er vel ikke helt sikker :-) Ikke alltid like lett å huske de ulike nickene når det er sjelden man er innom. Kanskje vi skal prøve å blåse litt nytt liv nå i siden. Tror nok vi har stort potensiale!
Fillerya Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Hei hei! Så fint at flere dukker opp, så kanskje jeg også kan få et puff til å bli mer aktiv på meldefronten:-) Klem tilbake
Gjest amandine Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Så vi er egentlig her, mange av oss, altså Hyggelig å se deg! Nå må jeg skifte en bleie....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå