Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Dette er vel bare et lite problem, men jeg velger å lufte det... Vi har et barn på 4 år og vi har vært gift i 2 av årene. (totalt vært sammen i 8 år) Som sagt så er det 2 år siden vi giftet oss og alt var bare fryd og glede. Men etter et halvt år etter giftemålet, så sluttet plutselig sexen. Jeg er ikke avhengig eller noe, men synes det kan vært kjekt med en gang i uken I begynnelsen trodde jeg først han var deppa eller bare ikke hadde lysten og det må jo være greit. Han er ikke en som snakker mye og forteller meg om sinnstilstanden heller. Etter ytterligere et halvt år og fortsatt null sex, ba jeg han instendig om å gå til legen. Kanskje var det noe med han som gjorde at han ikke fant energien? Men han var frisk som en fisk (fysisk). Nå er det gått 1 og et halvt år og vi har fortsatt ikke hatt sex. Jeg savner nærheten med mannen min og jeg må innrømme at jeg savner å ha sex. Han gir meg ingen grunn, og når jeg prøver å tilnærme meg han og hinte om at vi kanskje kunne prøve, så får han vondt i hodet eller bare må bli sint på meg for noe jeg ikke har ordnet opp i. Er nok hans måte å vike unna. Selv har jeg blitt litt såret av mange avslag at jeg ikke ønsker¨å forsøke mer. Jeg vet han fortsatt onanerer, for det har jeg oppdaget ved flere anledninger. Jeg skulle bare ønske han kunne fortelle meg hva det er, eller rett og slett være ærlig å si at han vil ut av ekteskapet. Selv merker jeg at jeg blir frustrert av å ønske en nærhet jeg ikke kan få. Jeg er ikke en sexavhengig galning av en kone altså, bare så dere forstår at jeg ikke presser meg på i tide og utide. Men en gang i uken eller annenhver uke hadde jo vært fint. Er det noen som har noen gode råd der ute?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Spør ham rett ut om han er homofil eller har fantasier som du åpenbart ikke kan oppfylle.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Herregud... homofil ja... det har jeg faktisk ikke tenkt på engang. Vi hadde et veldig godt sexliv i begynnelsen, men... hmm... takk HI
Himmel og hav Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Si det som det er, eller enda bedre, skriv det i et brev til han for da får han tid til å fordøye det. Fortell om dine tanker, om at du lengter etter en nærhet og ømhet, at du savner sex. Si at du vet at han onanerer. Fortell hva alle avvisningene, og det at han ikke vil snakke om det, gjør med deg. Fortell at du ikke orker å leve uten kjærtegn, kontakt, kos, ømhet og sex. Han må skjønne at han må ta dette , og dine følelser, alvorlig, og at det minste han må gjøre er å snakke med deg om dette.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Mange skaphomser har/har hatt sex med sine koner. Min eks hadde det med meg..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Hei! Jeg vil gjerne si deg noe da jeg er i nesten samme situasjon. Det eneste forskjellen er at det er JEG som ikke vil ha sex. Det er litt vanskelig å fortelle hvorfor jeg ikke vil ha sex, men jeg kan fortelle deg det at det ikke er pga av at jeg ikke elsker samboeren min men rett å slett at jeg ikke har lyst eller ork til det. Nå er jeg gravid så noe av grunnen kan være det men jeg har hatt det sånn før jeg ble gravid også. Du må neste bare la han komme til deg, men fortell gjerne hvordan du har det. Håper det blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå