trillemamma Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hvordan går det? Vi skal ha med oss to barn, eldste er 8 år gammel, minste er 1 år gammel. Jeg synes hotellrom er så triste, så jeg er redd for at eldste vil kjede seg, mens gubben sier at det vil gå fint. Det er jo både badeland, tivoli og mye annet rett utenfor hotellet, så det blir ikke tid til å kjede seg. Vi er jo litt på hotellet også, ikke mye da, men det blir jo alltid litt tid på hotellet om morningen og om kvelden. Det hadde vært greit å høre andre sine erfaringer på dette området. Også gjerne få anbefalt et hotell
solei Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Sitter akkurat og sjekker det samme. Hadde tur med jente 10 år for to siden. Nå er det 5 åringen sin tur. Vi bodde på ansgar hotell..ligger i en rolig blindvei rett ved siden av jernbanen. 5 min til tivoli og rådhusplassen. Har sjekket andre hotel på booking.com. Men finner ut at ansgar er best og billig. De har tre og firemannsrom. Rommene er ganske små men en skal jo ikke være mye der. København har myye for ungene..tivli,museum,elvebåter,gøye butikker osv..
trillemamma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Hvordan var det å bo på hotell med en 10 år gammel jente? Dere følte ikke at det kunne bli litt kjedelig og langdrygt om morningene og om kveldene? Alternativet er campingplass. Jeg klarte å lete meg fram til denne, men gubben vil absolutt bo på hotell midt i sentrum. http://www.hsfc.dk/by_og_familiecamping.php
solei Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hun ver 8 år da vi var der. Vi gikk tidlig ut i gatene etter frokost. Tivoliet åpner 11 tror jeg. Om kvelden er det yrende folkeliv i gatene, spesielt hovedgata. Strøket. Oså ble det godterikos på sengen og tv-titting senere. Det fine er at hotellet er så sentralt at du er kjapt ute i sentrum igjen. Når skal dere reise? Men som sagt egner det seg ikke til å tilbringe mye tid der..siden det er litt lite rom. Kan jo hende tre-fire rommene er større da. Men beliggenheten var perfekt for andre hoteller har mye støyproblem,Selv om standarden er høy. Jeg og mannen min var en helg på det luksushotellet rett ved siden av rådhusplassen. Ble vekket av sirener flere ganger om natten..og jeg sover vanligvis veldig godt. Ansgar ligger få meter unna men i en slags bakgård bak jernbanestasjonen.
trillemamma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Vi skal reise i juli, midt i fellesferien. Jeg synes fremdeles det frister mest med campinghytte, trangt ja, men mye koseligere.
solei Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 For min del høres det helt greitt ut med camping for i juli kommer dere sikkert bare til å være ute. Ett hotellværelse på den tiden kan jo bli litt inneklemt. På en camping kan en ihvertfall gå ut og boltre seg!
Annie_Anonymesen_;) Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Jeg ville ikke ha valgt camping hvis jeg skulle til København, men ville heller ha funnet noen gode hotelltilbud, og dem finner dere i hvert fall ikke på grådige søkemotore som i værste fall sender dere på annekset til hotel Absalon i sentrum av køben. Siden jeg har allerede ferdigbestilt så skal dere få dagens køben-tips helt gratis; http://www.dtf-travel.no/default.aspx?SiteId=293&HLSiteID=0&ProductId=68838&ProductIndex=7 Scandic Copenhagen, 500m fra Tivoli. 3 overnattinger med frokost. 1 to-retters middag med kaffe. Barn inntil 12 år gratis i foreldrenes rom Barneklubb hele sommerperioden. Hotellet tilbyr restaurant, bar, lekerom, trimrom, badstue, barnemeny og P-garasje mot avgift. Alle rom har bad/toalett og TV. Pris? Billig:) 2.299,- pr. voksen for 3 netter og en middag, eller kr. 4600,- for 3 netter, 1 middag for 2 voksne og 2 barn. Ellers så ligger det tilbud i bøtter og spann på dft-travel sine hjemmesider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå