Gå til innhold

Vanlig med mensenmurringer av og på i uke 5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg hadde mensenmurringer helt i begynnelsen da jeg ventet mensen, men så gav de seg et par dager etterpå for så å ha kommet tilbake nå. Er det flere som opplever dette?Litt vondt i ryggen og mensenmurring.

Mye man skal undre på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er veldig vanlig. Er livmoren som strekker seg. Jeg har det ennå å er 10+0 i dag.

Sant det er mye man undrer seg over. Spesielt her på 1.tri. Men det er jo sånn det er det da.

Lykke til videre babywhises. =)

Skrevet

Jeg har også fortsatt mensmurringer...er 8+2 idag og har hatt det mer eller mindre siden eggløsning. Men det kjennes allikevel litt annerledes enn mensmurring. Kan ikke forklare det helt.

Skrevet

Det er godt å høre det er felere som har det sånn. Venter bare på å blø ut den blodansamlingen min. Vet ikke om det er en mistet tvilling eller abort som kommer, eller ingenting.

Det skal bli godt når man er i uke 12 og kan roe ned nervene litt.

Jeg har ikke begynt å tisse på natten, har dere?Husker jeg gjoprde det ganske tidlig i forrige svangerskap.Alt er litt annerledes denne gangen.

Skrevet

Ikke så lenge siden jeg begynte å tisse om natten. Nærmest ventet på det i uke 5-6. Er vel litt individuelt det der å.

Skrevet

Jeg hadde det også sånn i uke 4 og 5 og har det av og til ennå, er i dag 8+3. Kan ikke huske jeg hadde det sånn med første, jeg synes også at alt er annerledes i dette svangerskapet =)

Ønsker deg lykke, lykke til i svangerskapet - krysser fingrene for at det kommer til å gå bra!!

Klems

Skrevet

Jeg begynte bare for noen uker siden og håper det snart går over. Får ikke sove så godt når jeg er oppe 2-3 ganger om natten. :) Min søster hadde aldri tissetrengthet, i 1. trimester, på natta da hun var gravid, så det er ikke alle som har det har jeg forstått.

Skrevet

Hei du, jeg er 5+3 i dag og har til tider såpass sterke mensenmurringer i korsryggen at jeg spør meg om noe er galt, men legene mener at dette er helt normalt og et sunt tegn. Ikke vet jeg, hadde det ikke med nr 1. Da tisset jeg som dere nevner, myyye ! Denne gangen har jeg ikke merket noe til ekstra tissing.

Skrevet

Jeg synes også det er rart jeg ikke merker noe til tissingen denne gangen. Det er også utrolig nervepirrende å gå å vente på om den blodansamlingen blir en abort eller ikke...alt er liksom mer stress denne gangen. Hadde exu for en del mnd siden så nyheten om blodansamling roet ikke akkurat nervene mine..

Har en fra før, det gikk uten problemer, iallefall slike problemer.

Hvordan er det med ømme pupper?Hvor lenge skal man ha dette?Synes det innimellom dabber litt av, men det var jo utrolig vondt før da-

Skrevet

Hei jeg er i uke 5+2 og mine symptomer kommer og går.Mest murringer og ømme pupper noen dager,andre dager merker jeg ikke noe i det hele tatt.Lurer like mye om de er der eller ikke jeg,klarer ikke la være å bekymre seg ;)

Skrevet

Hei!

Jeg opplever det samme som deg - mensmurring som kommer og går. Er i uke 7 - murrer fremdeles, men kjenner også litt andre typer smerter - litt strekksmerter på v side - har ellers ømme bryster og morgenkvalme, så jeg tar det med ro og antar at alt er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...