Gå til innhold

Merker ikke så mye fra magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk over i 2. trim kun for et par dager siden. Fortsatt litt kvalm gjennom dagen, litt ømme pupper også. Men merker fint lite ellers. Vil jo kjenne tegn til liv...til større og hardere mage osv...(bare bollemage nå;)). 2. mann dette så kan jo kjenne liv tidligere.

Skikkelig "dø periode" mao. Flere som følte det slik før ordinær ul (som virker uendelig lenge til nå)

Er lykkelig for å ha kommet hit altså (har sett liv flere ganger på ul) og har vært veldig kvalm veldig lenge så sånn sett er jo formen mye bedre:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit...Merker ikke mye jeg heller og er halveis så,trøst deg med alt er sikkert bra...

Skrevet

Samme her, jeg er i 12+6 nå, og merker fint lite. Er uggen, kjennes ut osm hangover, og blitt litt "fleskete" på magen, men det er egentlig alt. Nesten så jeg er litt bekymret, hadde trodd at jeg skulle kjenne mer til det. Men det kommer nok tidlig nok :-)

Skrevet

Var slik for meg også.. Da jeg fikk førstemann kjente jeg tidlig liv, allerede uke 14.. Er ganske sikker på at jeg kjente liv like tidlig denne gangen, men var liksom ikke helt trygg på det. Syntes det var ufattelig lang tid fra jeg første gang var hos legen til neste, på UL i uke 18.. Var ikke bekymret på noen måte egentlig, men skulle gjerne sjekket at alt sto bra til der en gang i mellom. Men så ville jeg jo ikke høres helt hysterinsk ut heller;)

Skrevet

Jeg kom over hit i går, og har det omtrent som dere andre. "Fleskete" og treg mage, men ikke no´ mer :)

Andremann her og, så jeg kjenner jo litt ekstra etter liv denne gangen.

Skrevet

Begynner å få bra med mage her, er i uke 18 idag. Begynte med mammabukse i uke 16.. Men kjenner ikke mye til liv enda.. Kanskje noen små dult helt nederst på magen..mot blæren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...