Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Melder meg inn her i gjengen deres jeg... Har en sønn på halvannet.. Håper snart på en eller flere til.. Har rukket å bli 37 år, så denne kategorien passer meg perfekt.. Har alle en strålende dag idag?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Hei og velkommen til oss:-) Selv har jeg ingen babyer lenger, men kommer meg liksom ikke videre. Er gift, har to barn på 3 og snart 7. Hyggelig at du vil leke med oss, her er ingenting for stort eller for lite:-))
Reveenka Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Videre og videre, fru blom - du kommer jo hit via Baret mitt også, og da passer det jo c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Ja det er sant, men jeg kommer meg liksom ikke ut fra disse sidene:-)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Heisann og velkommen =)) Her inne vil du kose deg,garantert =) Har unger fra 2år til 20....Å er også mormor =))
Erlinda Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Hei hei velkommen hit :-) Jeg er bare kjappe turer inn på disse sidene for tiden pga en skulderoperasjon, så jeg sitter her med pekefingeren på venstre hånd og det tar sånn tid å få ned noen ord :-) Velkommen velkommen skal du være :-)
♥Snulder Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Velkommen!! Ikke la deg skremme av alle våre snåle innlegg som til tider er ganske interne!! Kast deg og svar og skriv i vilden sky --- så går det ikke lang tid før du skjønner den merkelige humoren vår;=DD
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Heisann og velkommen hit. Her er vi både tullete og seriøse når det må til :0) Jeg er gift har 4 barn, men er "bare" snart 33...Men her er så mange koselige damer at jeg har rett og slett lurt meg inn litt for tidlig..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Så hyggelig og velkommen skal du være:-) Er litt eldre, men stadig ung til sinns:-) Blir snart 42, og ikke aner jeg hvor tiden blir av. Har to store barn, og en skjønn attpåklatt på snart 3. Hipp hurra for å få oppleve dette i voksen alder:-) Dagen har ikke vært direkte strålende, grunnet magevirus, men den blir helt klart bedre! Det vet jeg, for jeg er en evig optimist:-) Ha en super dag videre Andreasmamman:-)
Superlis Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Velkommen, er så gøy med nye og gamle venner:)) Jeg er 4barns mor, 17,16,10 0g snart 3 år:))
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 Hei hei :-)) 37 år jeg også, har ei tulle på 2 og en gutt på straks 17 år. Gift og bor på Østlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå