Galskapens overhode Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hei. Jeg skal i 2 bryllup og 1 50-årslag i år. Hvilken av disse kjolene ville passet til begge anledninger? I det ene av bryllupene, min søsters, skal jeg være forlover, og temaet skal være black and white. Brudefølget (som inkluderer meg) skal være kledd i svart og hvitt. Fargene i lokalet er svart og hvitt. Men hvis jeg absolutt ville så var det greit om jeg tok den røde (jeg har allerede bydd på den og må tape runden for å ikke få den). Men hun var ikke lykkelig for tanken på det. Hadde jeg blitt informert tidligere hadde valget vært enklere.. Det er bedre bilde lenger ned på siden på disse linkene: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=220357759642 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=380104601722
NormaJean Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 jeg får ikke opp den første linken. men tenker litt at hvis temaet er svart og hvitt så vil det se litt dumt ut hvis du har burgunder kjole på deg. dumt at søsteren din ikke sa ifra før, men allikevel..... jeg hadde nok valgt en svart kjole (antar at du ikke skal ha på deg en hvit kjole;) jeg skal gifte meg til våren, jeg har svart/hvitt/rødt som tema. gjestene skal få komme kledt som de vil, men forlover/brudepiker skal ha røde kjoler. hadde blitt frustert hvis det ikke ble sånn
NormaJean Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 meeen, tror nok du kommer til å vinne kjolen siden du er den eneste som har lagt inn bud. kanskje du kan selge den på finn.no?
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Jeg ville kjøpt den svarte og hvite uansett jeg da (fin var den). Den rød kan du jo bruke i en annen anledning, eller du kan som nevnt over her selge den på finn.no
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Du kan jo bruke den rød i bryllup nr 2 og 50årsdagen.
Galskapens overhode Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 ja.. det får bli slik.. Vil jo ikke ødelegge den store dagen for søstersen med noe så simpelt som en kjole.. (små detaljer blir så store på en slik dag) SÅ da blir den vel 2 kjoler på meg da.. Kremt.. by nå, forklare for mannebeinet =)senere.. :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå