Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Er det noen som vet om man kan ta privat ultralyd på Sortland?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Nå er det en stund siden jeg har bodd der, og jeg er usikker, men tror ikke de har det.. Vet lege/jordmor kanskje?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Ta å reng han dr.Zahl å hør, mæn æ lura på om du ikkje må te nesse å gjør det.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Er det privat ul på nesset? Enda bedre. Hva er navnet, husker du det?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Æ rægna me at det e på nesset... mæn æ e ikkje sekker. Mæn det bæste du kainn gjør e å reng en læge el nåkka å spør. Æ bor ikkje dær længer skjønna du. Mæn æ mein å ha hørt at andre har vorre på privat ul dær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå