Gå til innhold

Veslemus - hvordan er formen din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter fortsatt med influensa`n - feberen er jo borte, men alt det andre henger i - er ikke så ekstremt kvalm lenger, bare bittelitt innimellom - den aller verste brystsprengen er borte og jeg kjenner heller ikke noe til BL (bekkenløsning), vet ikke om det hjelper å knipe/trene bekkenbunnen sånn som jeg har gjort...

 

Kan til og med glemme at jeg er "gravid" innimellom... =)

Ellers så er det bare at influensaen er så tøff at det overskygger absolutt alle andre graviditets symptomer... Føler meg jo trøtt hele tiden, i går la jeg meg kl 21 og har sovet helt til kl 0715 i dag, kunne sikkert ha sovnet hvis jeg la meg til på sofaen, men det har jeg ikke tenkt til å gjøre - vil gjerne se reprisen på VM i skiskyting 20 km menn (der Ole Einar Bjørndalen tok gull i dag), den begynner nå...

 

Hva med deg? Hvordan er formen din?

 

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...