☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Sliter fortsatt med influensa`n - feberen er jo borte, men alt det andre henger i - er ikke så ekstremt kvalm lenger, bare bittelitt innimellom - den aller verste brystsprengen er borte og jeg kjenner heller ikke noe til BL (bekkenløsning), vet ikke om det hjelper å knipe/trene bekkenbunnen sånn som jeg har gjort... Kan til og med glemme at jeg er "gravid" innimellom... =) Ellers så er det bare at influensaen er så tøff at det overskygger absolutt alle andre graviditets symptomer... Føler meg jo trøtt hele tiden, i går la jeg meg kl 21 og har sovet helt til kl 0715 i dag, kunne sikkert ha sovnet hvis jeg la meg til på sofaen, men det har jeg ikke tenkt til å gjøre - vil gjerne se reprisen på VM i skiskyting 20 km menn (der Ole Einar Bjørndalen tok gull i dag), den begynner nå... Hva med deg? Hvordan er formen din? Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå