Gå til innhold

Hvordan feiret du valentines day? Evt hva fikk/ gav du til <3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bursdag på valentines day.. så jeg får alltid både roser og mange andre blomster.. og dytter innpå litt kake. Alltid noen innom på besøk hos oss også :-)

(men dette teller kanskje ikke.. vet ikke om dagen hadde blitt feiret ellers)

Skrevet

Jeg og familien dro på harrytur til sverige med min bror og hans samboer.

Jeg forakter Valentines day og nekter plent å feire den, heldigvis deler min kjære den oppfattelsen

Skrevet

Jeg og min kjære var ute å spiste med et vennepar.

Satt i flere timer på resturant og spiste god mat, drakk vin og pratet.

Mens barna var hjemme hos farmor.

En perfekt kveld i mine øyne=)

Skrevet

Jeg feirer ikke Valentines, synes det hele er en pinlig affære.

Feirer heller ikke Halloween, Thanksgiving, Labour Day eller andre amerikanske tradisjoner/høytider.

Vi har jo nok problemer med å ta vare på de få tradisjonelle høytidene vi har, om ikke vi skal "stjele" andres tradisjoner.

Valentines er BLOD HARRY.. og stakkers de damene som ble fridd til i VG på lørdag. Ville bare synke ned i jorden i skam på deres vegne.

Skrevet

Jeg satt å håpte hele dagen at han hadde glemt at det var valentines, og heldigvis fikk jeg ingenting:) ville vært for rart... (forholdet har gått rett i dass)

Skrevet

En ting er å personlig ikke feire det fordi du ikke liker amerikanske tradisjoner, en annen ting er å henge ut de som faktisk gjør det.

Synes det er romantisk å ha en mann som faktisk har lagt litt sjel i at prinsessa hans skal få en fin dag/kveld jeg! Huske på datoen i det minste, si jeg elsker deg, og få deg til å føle deg litt bedre enn alle andre for en stakket stund. Det er priceless det. Ja, det kan skje hver dag i året, men litt ekstra stas når du vet det er en dag hvor mange millioner får oppmerksomhet av <3 sin.

Skrevet

De nada, hehe!

Vi er enige om at vi ikke feirer denne dagen. Vi har ikke noen forhold til den og kjenner det egentlig som press/stress og ikke som noe ekte..

Morsdag/Farsdag derimot, er det blodig alvor ;-))

Skrevet

Jeg hadde seriøst blitt pinlig berørt om samboern min kalte meg prinsessa si...

Skrevet

Vi hopper elegant over både Valentines og Halloween. Men, samboern viste allikevel at han er glad i meg på lørdag. Vi var bedt i bryllup til et vennepar ti mil unna (til kaffe og kaker) og jeg hadde sagt jeg skulle være sjåfør. Men siden jeg ble operert i skuldra på torsdag, og ikke kunne gire, så tilbød han seg å kjøre, siden han visste at jeg gjerne ville dra. Selv ville han nok heller ha tilbragt kvelden på sofaen;) Han varta også opp med mat hele helga, siden jeg ikke engang kune skjære ei brødskive. Sånt betyr mer for meg enn en rosekvast kjøpt av plikt...

Skrevet

Vi hadde god mat og vin etter barna var i seng. Og så fikk jeg 3 roser. Hadde aldri trodd jeg skulle få noe, så ble overasket der ja.

Skrevet

Feiret med heftig sex med en gammel pulekompis. Herlig!

Skrevet

Vi har aldri feiret valentines day. Men i år overrasket mannen meg med en stor blomsterbukett! Veldig koselig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...