blomsterjenta Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hei! Er det litt tidlig å reise en uke til Syden med baby på 3,5 mnd? Vi kommer evt ikke til å reise til et av de aller varmeste stedene, men..... Litt usikker merker jeg, men har utrolig lyst til å komme litt bort fra de enorme snømengdene her;) noen med erfaring?
Phoebs Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 vi skal til syden i påsken og da er jenta vår 2,5 mnd. Det går veldig greit:-)
Gulosten™ Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Det går helt fint Virker som om det er lettere å reise jo mindre de er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå