Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg holder på å bli gal som arbeidsledig, dagen består stort sett over å søke etter jobb og skrive cv osv.. Men jeg har holdt på sånn i to måneder nå, begynner å lure på om jeg noen gang får meg jobb!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Finner du ledige jobber som du kan søke på da? Og tar du hva som helst? Jeg er arbeidsledig og har vært det i litt over 1 mnd nå, men jeg har fulgt med på ledige stillinger lenge og så langt har det ikke dukket opp noe som er aktuelt. Jeg nekter å søke jobb på Macdonald.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har fulgt med hver dag på nye stillinger, overalt, nav osv.. Men jeg vil ikke jobbe på mcdonalds, mest fordi jeg er en liten mcdonalds motstander. Men søker på aldershjem, barnehager osv..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Søker jobber. Reiser en del rundt for å levere søknadene personlig. Holder hus og klær i orden, trener, henter ungene litt tidligere fra bhg. Nå skal jeg sjekke opp om det er noe kurs/bøker jeg kan lese meg opp litt på økonomi. Altids kjekt å få med seg litt grunnfundament i økonomi/budsjett.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Synes det er litt teit å liksom ikke kunne jobbe på McDonalds i Norge, det er bare fordi det er lavstatus å gjøre det i USA pga lav lønn, så det er liksom blitt ett uttrykk. Her i Norge er det faktisk veldig bra betalt, så blir litt feil å adoptere uttrykket.. (En annen ting er om man er i mot hele Maccern pga regnskogen og den politiske delen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå