*lykkelig mamma* Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Embryo perioden er over og jeg bærer på ett foster! Alle indre organer er ferdig! Nå ser jeg frem til 2. tri om to uker! Ha en flotters dag jenter. =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Åååå - heldiggris!!! Håper jeg snart kommer etter... =) Er bare 8+3 i dag! Ha en strålende fin dag du også =) Klems
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Gratulere 2 barns mamma med spire. Kommer etter til torsdag jeg. HVordan er formen din. Min har blitt overraskende bra de siste dagene. Nesten så jeg lurer på om noe er galt he he...
*lykkelig mamma* Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2009 Formen min er veldig bra. Ingen kvalme. Kun litt ømme bryster på kvelden/natta. Det samme med murringer. Merker det mest når jeg våkner og må opp på do om natta. Mulig formen hadde vært annerledes hvis jeg hadde jobbet. Men er hjemme med gutten min på 10 mnd. Spent på hvordan det blir når jeg skal ut i jobb igjen.
silje.A-28 Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Vittig:--) Var akkurat i uke ti i går jeg også:-) Gleder meg til å være i uke 12 jeg også. milepæle det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå