Gå til innhold

Stakkar lille jenta mi


Anbefalte innlegg

Skrevet

hun fikk feber på søndag og var hjemme i går og er det i dag også. Fikk høy feber og i natt var den oppe i 40,7 så hun lå og ynket seg av feber smerter. Har stygg hoste og er snørrete. Håper det går seg til i løpet av nærmeste dagene. Er jo så mye sykdom rundt omkring, så begynner å bli rimelig fornøyd nå. Sikkert fler her som er enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Snørr og feber fra Torsdag til Søndag her i huset.. Alle 3! Feberfri og fin i går, så i dag fikk hun dra i bhg. Godt å få gjort unna litt av arbeidet som har hopet seg opp de siste 5 dagene *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...