ღhælgelainnღ Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 hun fikk feber på søndag og var hjemme i går og er det i dag også. Fikk høy feber og i natt var den oppe i 40,7 så hun lå og ynket seg av feber smerter. Har stygg hoste og er snørrete. Håper det går seg til i løpet av nærmeste dagene. Er jo så mye sykdom rundt omkring, så begynner å bli rimelig fornøyd nå. Sikkert fler her som er enig?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Snørr og feber fra Torsdag til Søndag her i huset.. Alle 3! Feberfri og fin i går, så i dag fikk hun dra i bhg. Godt å få gjort unna litt av arbeidet som har hopet seg opp de siste 5 dagene *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå