Gå til innhold

Siste nytt; (*glad og spent*)


Anbefalte innlegg

Skrevet

www.silja22.blogspot.com

 

 

;D ;D ;D ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ringpåsettelse:-))) Høres ut som du har det bra for tiden snuppa..

 

By the way; like dritt lei snø som deg. Urk.

Skrevet

Tusen takk hønni ;) Jaa, jeg har det _veldig_ bra for tiden.. =D

 

Hehe, jeg er faktisk ikke lei snø.. ;) Det bare såg sånn ut på det innlegget.. ;) Jeg syntes det bare var morsomt, hele opplegget! Sånt som hører med ;)

Skrevet

Hellandussen, send meg oppskriften a' ;-)))))) Godt å høre at du står der og blomstrer. Hi hi..

 

Ikke lei snø, hvordan går det an? Nei, gi meg 25 + og kald pils.

Skrevet

Hehe;)

 

Grunnen til at jeg ikke er lei, er fordi det har vært snø her max ei uke. ;) Gi meg ei uke til, så er jeg drittlei.. ;)

Skrevet
;)
Skrevet

SÅ koselig! Har dere vært giftet før? Alt hjelper når man har det bra og ikke krangler om bagateller! Nydelige barn du har!

Skrevet

Ikke gift nei, og er ikke det nå heller.. Bare forlovet. (Igjen;)

Jaa, vi har det så bra som vi aldri har hatt det før. Deilig! =)

 

Tuusen takk, syns seff de er verdens nydeligste selv ;)

Skrevet

Synes det er så flott at noen jobber for kjærligheten og familien (for de som kan da vell og merke), alt for mange som "gir" opp pga bagateller. Lykke til videre, ta vare på hverandre og ta dere tid til å være kjærester! Gleder meg til å se bryllupsbildene:) hihi

Skrevet

Ja, vi er ikke akkurat kjent for å gi opp.. Hehehe.. ;) Sta som F begge to sjø.. ;)

 

Tusen takk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...