Silja FullFres McQueen Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 www.silja22.blogspot.com ;D ;D ;D ;D
Tøysetipp Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer med ringpåsettelse:-))) Høres ut som du har det bra for tiden snuppa.. By the way; like dritt lei snø som deg. Urk.
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Tusen takk hønni Jaa, jeg har det _veldig_ bra for tiden.. =D Hehe, jeg er faktisk ikke lei snø.. Det bare såg sånn ut på det innlegget.. Jeg syntes det bare var morsomt, hele opplegget! Sånt som hører med
Tøysetipp Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hellandussen, send meg oppskriften a' ;-)))))) Godt å høre at du står der og blomstrer. Hi hi.. Ikke lei snø, hvordan går det an? Nei, gi meg 25 + og kald pils.
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Hehe;) Grunnen til at jeg ikke er lei, er fordi det har vært snø her max ei uke. Gi meg ei uke til, så er jeg drittlei..
Jenny-penny Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 SÅ koselig! Har dere vært giftet før? Alt hjelper når man har det bra og ikke krangler om bagateller! Nydelige barn du har!
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2009 Ikke gift nei, og er ikke det nå heller.. Bare forlovet. (Igjen;) Jaa, vi har det så bra som vi aldri har hatt det før. Deilig! =) Tuusen takk, syns seff de er verdens nydeligste selv
Jenny-penny Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Synes det er så flott at noen jobber for kjærligheten og familien (for de som kan da vell og merke), alt for mange som "gir" opp pga bagateller. Lykke til videre, ta vare på hverandre og ta dere tid til å være kjærester! Gleder meg til å se bryllupsbildene:) hihi
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2009 Ja, vi er ikke akkurat kjent for å gi opp.. Hehehe.. Sta som F begge to sjø.. Tusen takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå