Jente-86_gravid=) Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 IKM i dag og testet når jeg sto opp, er verken gravid eller fått mensen enda. Føler meg verken gravid, eller at mensen kommer smygende. Hjernen og hjertet sier gravid, men kan ikke stole på det, er ikke akkurat så rasjonell i tankegangen nå (Har jo planlagt alt av oppussing på barnerommet allerede, ja det er nr.1...). Hadde så lyst til at testen skulle ha to streker, men nå er jeg bare skuffa. Vet jeg bare må vente å se hva som skjer, men i dag var liksom den dagen hvor jeg skulle finne ut alt (med tanke på IKM i dag). jaja
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Uff det er så kjipt å ikke vite...da er det bedre at tanta kommer når den skal enn at man lever i uvissheten synes jeg. Men det er jo også mange som ikke tester positivt før etter ikm så håpet er jo ikke ute da :-) Får håpe tanta holder seg bortevekk og at du får positiv test snart :-)
Karma! Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 testa hver dag etter ikm sist og det slo ikke ut før det var gått en uke da var det to røde streker =)
februar baby! Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Kjedelig altså! Jeg er to dager over ikm og ingen tr enda, men bare veldig negative tester. Går helt ned i kjellern når jeg får negative tester. Blir litt tøffere etter tr og tenker ikke så mye på det før el igjen. Bra vi er flere samme båt her! Hvis tr kommer nå, som jeg føler at den gjør, så skal jeg ta en paus fra bim og prøve å holde meg opptatt med andre ting. Lykke til
You can call me Dårris Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Uff:) Men det er jo alt for tidlig å gi opp enda! Krysser fingre og tær for at du får to streker i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå