Gå til innhold

ang 2men 1 horse.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tørt å sett den selv, men har sett disse reaksjonsvideoene, og det holdt for meg. Skjønte fort jeg skulle styre unna den.

 

Hr jeg forstått feil at det er en hest som tar en mann i toèrn?

Isåfall er ikke det dyresex og forbudt å legge ut på nett? Altså en forbudt video?

 

Så skrev noen her mannen døde rtt etterpå av skadene..de må være passe sykt de som legger ut en sånn video da..grøss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det stemmer det du skriver. Og ja, de andre mennene som var med der, blir straffeforfulgt. Politiet fant ut hvem de var på bakgrunn av et overvåkningskamera ved sykehuset de fraktet ham til(og slengte ham av ved), som fanget opp skiltet på bilen.

 

Dette er det som er med internett; ting forsvinner aldri. Det ligger ute mange steder, og det er vel egentlig umulig å være sikker på at alt forsvinner noen gang.

 

Jeg fant den ved å søke, men ikke på Youtube..... Verste jeg har sett, og anbefaler den ikke. Jeg vil ikke se den igjen, og syns mange av reaksjonene på Youtube var like groteske for de lo som om det var morsomt. En ler bare ikke av en som dør/blir drept. Da er verden blitt for kald.

Skrevet

Var han med frivillig eller ble han på en måte voldtatt ? Tenk å bareslenge han rett utenfor. Ble det også vist? Syk verden vi lever i.

 

 

Skrevet

Nei, en så kun det med hesten, men jeg fant en avisartikkel om resten. Det så frivillig ut, men en vet jo aldri med slike syke folk.....

 

De visste nok at de måtte forklare om de fulgte ham inn, og da visste de nok at dette var straffbart, så de valgte vel en løsning som gjorde at de kunne slippe unna, da, ved å bare slenge ham av utenfor.

 

Ja, en syk verden... Jeg fikk rett og slett vondt i magen. Ikke kvalm, men VONDT. Jeg leste artikkelen først, så jeg visste jo hva som skjedde i etterkant før jeg så det.. Dum som jeg var. Skulle bare latt være.

Skrevet

Hva er dette? Skjedde det i Norge? Hvilken avis har skrivd om denne saken da?

Skrevet

Hva i all verden er det som får folk til å gjøre slikt?

Skrevet

Tykktarmen sprakk eller ble revet ut.

Skrevet

Regner med det var totalruptur av tykktarmen, slik at tarminnholdet kom inn i buken. Ikke utrolig når en ser videoen. Ikke sikkert de kjørte til legen med en gang, men først når han ble skikkelig dårlig, og da går det fort.....

Skrevet

Har ikke sett den, men hvordan i alle dager får de en hestekuk i analen?? Skjønner det hvis det er skjeden til ei kvinne, som er litt mer fleksibel, men gurimalla... i analen???:-0

Skrevet

Nå har ikke jeg sett videoen så vet ikke hvor langt det går.

 

Men mennesker er ikke skapt for å ta imot en utløsning fra et så stort dyr, så de blir rett og slett ødelagt innvendig. Spruten er dødlig.

Har hørt om en video hvor ei jente sugde et esel, endte på samme måte.

Skrevet

HI her, jeg har hørt snakk om ei som sugde en hest og døde. Hun druktnet av utløsningen, om det er sant vet jeg ikke da..

Alt folk får seg til å gjøre..

Skrevet

Det jeg biter meg merke i her er kommentarene under videoen

 

http://www.2guys1horse.com/index.html

 

Se på de som er norske, folk må jo få et helt forkvakla syn på nordmenn av å lese slik.

 

Likte deT?

Vil prøv selv osv?

 

Gærninger...

Skrevet

Måtte jo seff se,og fy faen så jævlig..

Kommenterte det også. Skjønner ikke at noen virkelig blir tent av dette.

Skrevet

Fy faen så ekkelt...

 

Har dere lagt merke til at han mannen har STORE VORTER på ballene? sikkert ikke det første dyret han har holdt på med heller..

 

Stakkars hest!

Skrevet

Burde vært omdøpt til 2idiots1horse.

Skrevet

Dette er SYKT SYKT SYKT! De burde blitt straffet for å gjøre noe sånt med hesten.. Driter i hvordan det gikk med han mannen, han fortjente det som kom til han. Skjønner ikke helt hvordan dette gikk an, at det er plass til hestkuken oppgjennom der.. Måtte jo også gjøre sinnsykt vondt, rart han klarte å stå i mot. Det eneste var at han stønnet til liksom...

Disse folka hører til på psykiatrisk!!!

Skrevet

DUMME DERE SOM FIKK MEG TIL Å SE FILMEN!!!!!

 

Men hvordan kan folk komme på noe sånt egentlig? Burde jo skjønne at en mannerompe ikke er laget for å ta i mot en SVÆÆÆÆÆÆR hestekuk!

 

Da er det bevist nok en gang at vi lever i en syyyyyk verden.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...