Gå til innhold

mary kay/oriflame


Verdens peneste gutter er mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig det beste å begynne med? Både å bruke og selge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mary Kay er i alle fall litt "i vinden" i venneflokken min. oriflame tror jeg mange ser på som "utgått" og noe kjærring greier. Virker i alle fall sånn.

 

Skrevet

Her er det Mary Kay for alle penga! Heheh.. ;) Alle mine venninner bruker det, supre produkter! Oriflame synes jeg er noe dritt, men det er jo sikkert en smakssak!

Skrevet

oki,takk for svar, jeg har tenkt å begynne med mary kay. Jeg har brukt produkter med oriflame men har bestandig reagert allergisk på de produktene.

Skrevet

Oriflame GARANTERT!! Har brukt dette i mange mange år, og er knall fornøgd.

oriflame er jo laget for mest sensitiv hud så kan ikke forstå at du ha reagert på så mye av produktene?

Jeg og mine venniner sverger til Oriflame men dette er nok fordi vi er oppvokst me det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...