Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 BH = 2-3 ganger pr uke Truse = 1 gang pr dag Klær = ca annenhver dag Sengetøy = Hver 14 dag Håndkler = ca 2 ganger pr uke Kjøkkenklut = ca 2 ganger om dagen Dusjer hver dag Vasker håret annenhver dag Dette er vanlig hos meg, skifter selvfølgelig ting oftere hvis noe har blitt møkkete, sølt på, hvis jeg svetter ekstra eller skal noe spesiellt. Hvor ofte skifter dere disse tingene på en gjennomsnittsuke?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hver dag var da litt ofte? Blir jo ikke så skitten med BH som med truse da. Skifter så klart truse hver dag da.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Som deg, men sengetøy hver uke, og klær "inn mot kroppen" hver dag. Bukser kan jeg godt bruke to-tre dager, men ikke singleter og t-skjorter, hvis du skjønner:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Bruker BH bare til pent, ikke i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 har sånn innvrengte bukselommer av noen putter så bruker ikke bh annet enn hvis jeg skal noen plass..... så kanskje 3 g i uken
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Olabukser kan det gå uker kanskje mnd før jeg vasker! Spørs hvor mye og lenge jeg har gått i de. Bh vasker jeg når den er vaskeklar, dvs etter 3-4 gangers bruk. truse, hver dag, noen ganger to tre ganger om dagen dusjer tre fire gager i uka, vasker meg hver dag to ganger.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Truse og sokker hver dag, men går vel fort 14 dager med bh. Andre klær vaskes når de er skitne eller lukter svette, og det er alt fra en dag til maaaaange dager.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Kommer an på årstid og hva jeg har drevet med. Til vanlig, der jeg ikke har svettet så mye, skifter jeg annenhver/tredje hver dag. Om sommeren eller når jeg har vært i mye aktivitet skifter jeg hver dag. Samme med singleter el topper og gensere. truse og sokker skiftes selvsagt hver dag, bukser en til to ganger i uka, alt ettersom.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Jeg skjifter aldri noenting jeg, for det vet jeg ikke hva er. Men jeg skifter BH ca annen hver dag, i perioder daglig. Kommer an på om jeg har husket innlegg eller ikke. (ammer)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 BH kanskje hver 14.dag. Den blir jo ikke skitten? Truse og sokker hver dag. Bukser etter noen dager/en ukes bruk. Gensere/skjorter hvis de blir skitne, lukter svette el. Sengetøy hver 2-3.uke, handduker etter ca 4 gangers bruk. Kjøkkenklut når den er skitten/lukter.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 Herregud, den blir da full av svette? Sitter like nær kroppen din som gensere og topper! Urk!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #14 Skrevet 17. februar 2009 BH = 2-3 ganger pr uke. Bytter ammeinnlegg hver dag, da. Kan ikke drive å vaske dem så ofte, de blir slitt. Truse = 1-2 ganger hver dag, har "sovetruser" jeg ofte bruker om natta. Klær = Kommer helt an på hva, og hvor skitne det er, om jeg har svettet etc. Sengetøy = Hver tredje uke. Skulle vært annenhver, men jeg hater å gjøre det, så det drøyer. Håndkler = Ca. 2 ganger i uka. Kjøkkenklut = Kommer an på hva som er tørket med den. Om den er skitten, lukter etc. Men ikke sjeldnere enn en gang i uka. Vasker håret annenhver dag Dusjer hver dag hvis jeg har seinvakt eller fri, vasker med klut hvis jeg har tidligvakt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 Skifter også bh 2-4 ganger i uka. Alt etter bruk og om jeg svetter. Truse og sokker, hver dag og ekstra hvis jeg dusjer midt på dagen. T-shirt/topper hver gang jeg dusjer. Øvrige klær etter 2-3 dager max. Sengtøy til oss og storesøster ca hver 14.dag. Lillebror minst 1 gang i uka. (astma og atopisk eksem) Dusjehåndkle etter 2 ganger, håndhåndkle 2-3 ganger i uka, når jeg vasker badet. Kjøkkenklut etter 1 eller max 2 dager.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 Jeg vasker bh'ene mine sjeldent. De blir jo ikke skittene.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #17 Skrevet 17. februar 2009 Max en gang i uka, eller ved behov.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #18 Skrevet 17. februar 2009 Oi!! Har en venninne som jobber i en undertøysbutikk og har fått beskjed om å skylle opp bh'ene i milo etter jeg har brukt de (dvs hver dag) for å ikke ødelegge strikk og fasong. Når man først har betalt over 600 kr for en bh så vil jeg at de skal vare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå