rosa76 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg ahr hatt to kjappe fødsler. Kom ikke frem til sykehuset sist..Blir satt i gang denne gangen. Hva er det de gjør da? Gikk fødslene deres like raskt? Fortell-fortell Takk
penut3 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Heisan:) jeg ble satt igang forrige gang, fikk bare drypp da jeg allerede var moden.... vannet ble tatt kl 12, og dryppet satt en halv time senere, kl 14.18 var sunniva kommet til verden, kjapp og intens fødsel, men veldig grei:) lykke til!!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg ble satt igang med førstemann. Da brukte de gele, og fra de satte inn geleen og til sønnen min var født tok det 5 timer. Så, det også gikk ganske raskt Kommer fra en "føde-kjapt" familie, så er veldig spent på hvordan det vil gå denne gangen-
4blir5 Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 jeg ble satt i gang fredagsmorgen, vannet ble tatt ved 1 cm åpning kl 13 på lørdagen og kl 1930 etter 45 min pressrier var lillegutt ute. Ble satt i gang 12 dager på overtid. Har ikke født på noen annen måte så syntes det var greit, men når jeg snakker med andre, forstår jeg jo at min fødsel gjerne drøyde litt. Riene var intense hele tiden fordi de ikke var "egen produserte" de blir jo kontrollert ved drypp. Håper denne gangen at jeg føder rundt termin og at det går av seg selv!
rosa76 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Hvordan tar de vannet da? Ser for meg en strikkepinne.. Er det smertefullt?
4blir5 Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 En lang tynn sak med en bitteliten krok på, det var ikke noe behagelig, men det var jo forsåvidt en deilig følelse da vannet gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå