mammatilleander ogPatrick Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 åssen er formen din??? merker du noe til graviditeten????
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Hei der Formen er glimrende...Sitter her og halvsover selv om jeg sovnet 22:30 i går... Jeg jo egentlig en nattugle som ikke legger meg før tidligst ett-to vanligvis... Bittelitt murring...Litt ømme bryst... Ingen spotting og ekstremt trøtt... Ingen kvalme heller bortsett fra at jeg reagerer voldsomt på røykelukt. Stor sett akkurat likt som da jeg gikk med prinsessen min. Håper inderlig at det er et godt tegn Tulle-meg som prøver å være optimist...Jaja... Du da?
mammatilleander ogPatrick Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 hei igjen:) jeg er i grunn trøtt hele tiden, som jeg var med lille gutt(han er 2år) ellers er jeg veldig fin, jeg har en del stikninger i eggstokkene og veeeeldig oppblåst.. men bekkenet har ikke forværret seg heldigvis, ble sykemeldt seks uker på vei med den jeg mistet... håååååper den sitter denne gangen:) er optimisteisk hvertfall:) får krysse fingrene for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå