Gå til innhold

Dere som har Buggysnuggle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så veldig lyst på en sånn, men syns den er ganske dyr. så lurte litt på hvor lenge den kan brukes? Minsten er 1,5 år så er redd for at han blir for stor når våren kommer og evt høsten senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Buggysnuggle og jeg elsker den!! Har brukt den på dattera mi fra hun var 7-8 mnd, hele våren og langt ut på høsten. På litt kalde dager hadde jeg en dyne inne i posen, dette før det ble på tide med vinterposen. Hun er nå 2,5 år og kan bruke den enda..(Hun er ikke lite for alderen)

Skrevet

Ok skjønner, det hørtes jo bra ut:) Mhm syns de ser så utrolig gode ut, så har så veldig lyst på en sånn:)

Takk for svaret:)

Skrevet

er dette en pose som brukes vår og høst? Og det funker bra? har tenkt litt på hva jeg skal bruke på de årstidene.. kanskje dette hadde vært noe da!

Skrevet

Du må bare kjøpe en :) Det er en veldig koselig og fin pose. Den er ganske lang så den holder en stund. Kjøpte i fjor høst når mini var 1 år og gleder meg til å ta den frem igjen til våren. Fikk mange kommentarer for den i fjor.

Skrevet

Har hatt vår siden vesla var ca 6 mnd... nå er hun 3 år og bruker den fortsatt når vi er på f.eks skogstur og har med vogn.

Skrevet

Er jo noe av det samme, men de er jo på langt nær like søte....

Skrevet

Kommer ann på. Hun har visst gitt seg, så det kommer ikke nye, før var det maaange forskjellige=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...