Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt brun utflod siden fredag, alle graviditetssymptomene mine er borte. (Ømme pupper, kvalme). Har spurt legen om henvisning til gyn, men hun mener at det kommer ut av seg selv dersom det er en abort. Jeg føler selv at det ikke er mer å gjøre, men vil få sjekket det med tanke på evt utskraping.

Hva mener dere?

Begynner å bli lei nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke bestille på en privat klinikk? Koster jo litt, men da får du i allefall svar. Lykke lykke til. Håper det går bra.

Skrevet

legen din kan ikke kreve at du skal gå og bekymre deg, helt i uvitenhet... jeg hadde prøvd en gang til hos legen, prøvd å få henvisning... sagt det som det er at du kan ikke gå og ikke vite, at det tærer på deg psykisk... hvis ikke det hjelper er det nok ingen vei utenom å ta det privat...

Skrevet

Jeg hadde som deg brun utflod, og ble veldig bekymret. Da jeg ringte legen fikk jeg bare beskjed om å vente og se, og det var ikke snakk om å få en henvisning til UL. Jeg vet hvor vondt det er å være bekymret og i tillegg ikke føle at man blir tatt på alvor! Jeg valgte å få en privat UL, og der var heldigvis alt i orden!

Enig med Toppris; prøv en gang til hos legen, hvis ikke du når fram vil jeg anbefale deg en privat, uansett er det bedre enn å gå rundt og uroe seg...

Skrevet

Takk for svar jenter!

Ja nå har jeg bestilt meg ul privat, de hadde egentlig ikke ledig time men var grei og ville ta det imellom pasienter.

Føler meg ikke gravid, men har fremdeles et lite håp når jeg hører om at det er flere som har blødd litt men at det likevel har gått fint.

Krysser fingrene!!

Skrevet

Masse lykke til da! Håper du får gode nyheter! :)

Skrevet

Nå har jeg vært på ul, men de kunne egentlig ikke se så masse. De så en intrauterin graviditet som var kommet ca 5 uker på vei. Må tilbake igjen om en uke for å sjekke om det vokser. Jeg blør fremdelse, det trengte ikke å bety noe men kunne også være starten på en abort. Så jeg er i grunnen like langt! Er bare å være tålmodig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...