Gå til innhold

syyyykt oppblåst i magen, andre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, være pain på jobb i natt, vært så oppblåst den siste uken, hatt en fri uke. men i går var det på'n igjen med jobben:) bare litt slit å være så oppblåst.. jeg ser ut som jeg er 5mnd på vei, jeg er bare 4+5 i dag... var faktisk en pasient som spurte hvor langt jeg var på vei i dag tidlig under et tilsyn, kan tru det var flaut, prøvde å snakke det vekk:) får håpe det roer seg... noen andre som har det på samme måten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja,til tider. Men det går bra nå så lenge jeg holder meg langt unna cereal til frokost. Nå er jeg ihvertfall bare oppblåst,luften vil ikke ut hele tiden ;P

Skrevet

Har det helt likt jeg!

Men jeg har i tillegg fått en go kulemage allerede, og er bare 7 uker på vei...Heldigvis er magen som mest oppblåst på kvelden, og da er det bare samboeren som ser. Han hevder at det er julematen som har satt seg mitt foran, fint at man har så god støtte hjemme, haha!

Med forrige syntes det ikke før jeg var ca 4 måneder på vei, men nå fikk jeg altså gravidmage før jeg i det hele tatt fått et positivt test.

Noen andre som føler at det kan bli et langt og tungt svangerskap..?

Skrevet

ja jeg også har endel oppblåst mage.. spesielt etter jeg har spist.. og det kan vare en stund også.. ser jo ut som jeg er mange mnd på vei.. og er bare 7+3..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...