guttogjentemamma;-) Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 I dag skal gutten vår opereres for mandler, falsk mandel og sette inn dren. Håper virkelig dette vil hjelpe på øre-halsbetennelsene, snorkingen og forsinket språkutvikling....;-) Må innrømme at jeg er litt nervøs, liker ikke narkose. Men de er flinke på sykehuset, så det skal vel gå bra.
renat1 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Dakar lille gutten din... Sender deg en god klem, varme tenker og lykke til! X'er fingrene for at alt skal gå bra XXXXXXXXXXXXX
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Sender deg en klem og masse lykke til :=) Det kommer til å gå kjempefint
pandabjørn Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 ønsker dere lykke til min gutt tok å la inn dren i begge ørene på torsdag, han også har dårlig språkutviling kan vel max 20 ord så jeg håper det blir bedre snart hvordan snakker gutten din?? sier han mange ord og snakker han setninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå