Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 For noen år tilbake da jeg og mine venninner var unge fant vi ut at det var på tide og teste oss for klamydia, siden vi hadde hørt så mange hadde fått det. Vi var på denne tiden 16-17 år. Etter noen dager ringte ene venninnen min glad og fornøyd og mente vi måtte feire siden ingen av oss hadde klamydia med en fest. Litt ut på kvelden reiste hun seg opp og ropte ut: SKÅL for at vi alle er positive for klamydia! Hehehehehe, holdt på og dette av stolen. Flirte så mye at jeg var støl i flere dager. Da helsesøsteren hadde ringt til henne og sagt hun var positiv for klamydia hadde hun blitt så glad at hun hadde takket for den gode nyheten og slengt på.... Hun var noe rød i toppen da hun måtte hente resepten på medisinene hos helsesøsteren på mandagen etter festen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå