Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Noen skriver krype og andre skriver krabbe, men er egentlig det det samme?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Det kommer an på hvor i landet man bor. Her hvor jeg bor er krype det de gjør før de har lært seg å krabbe, men litt etter åle. Åle så drar de seg bortover med armene, krype så bruker de beina også og krabbe så er de oppe på alle 4. (sentrale østland)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Her jeg bor bruker vi kun krype. Midt på vestlandet:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Vi har 3 forskjellige varianter slik som 00.40 har. Åle,krype og krabbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå