Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 soverom til alle sammen. Gleder meg veldig til å bli ferdig. Har sett på farger idag. Alt blir nytt, selve romma, vegger, tak og gulv. Mannen og jeg skal ha lys farge. Heter morgenlys, passet godt til ett soverom syntes jeg:) Jenta skal ha noe rosa, to forskjellige farger tror jeg det blir. Yngste jenta får noe lilla/rosa. Ikke helt likt storesøster. Og gutten vil ha sandfarget, men tror nok vi maler en vegg blå også da. Blir litt kjedelig med bare en farge. Men får se. GØY!!! Ideer om fine farger, gode triks til soverom?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 hørtes gøy ut, vi skal også pusse opp soverommeme i sommer, gleder meg.. Fargene hørtes fine ut!
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Oi, så gøy da! Vi får nytt hus neste uke :-D Gleder meg syyyyykt! Jeg har sansen for slike bokstaver i tre som man får kjøpt på panduro. Skal kjøpe "navnene" til barna og male bokstavene for så å henge opp på veggen :-) Har lyst til å kjøpe speil å ha på innsiden av skapdørene i klesskapet, men vet ikke om det går. Håper det, for det må jo være praktisk :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2009 nytt hus ja. Det har liksom alltid vært drømmen min det. Men nå ble det en gang ikke slikt. Men blir veldig bra dette huset her også ettervært. Og vi stortrives med plassen vi bor! Speil på innsiden av skapdørene var jo lurt. Samme med bokstaver til barnas navn. Skal se om jeg kan se på noe av det. Skal til Ikea i morgen, men mest bare for ideer. Blir nok noen måneder før rommene står klar. Masse arbeid foran oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå