erteposen + 4 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Tre uker er vanlig, men det er jo en del rot med nav for tida. Ser at i mange debatter her inne står det at en ikke kan søke før uke 28, men på nav sine sider står der uke 26. Så da kan en sende ut søknaden i den uka.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Man kan jo få de utbetalt fra uke 26. Så da bør jeg vel evt søke i god tid før det da. ja, er mye rot i nav for tida. Så jeg får gi de god tid. He he.
blebla Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 jeg fikk penger inn på kontoen ca to uker etter jeg sendte inn søknaden, Jeg ble positivt overasket, syns det var kjapt til å være NAV Og Oslo.
erteposen + 4 Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Jeg sendte sist inn i uke 26, og fikk penger to uker etterpå. Probemet er at flere sier at de har fått søknaden i retur om den kommer for tidlig med beskjed om at det er for tidlig å behandle søknaden. De vil vel kanskje ha en fersk attest på termin? Aner ikke hva som er problemet:)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 Jeg får jo ULpapirene til å sende med. Regner ikke med å få noe mer om termin utover det, trengte jo ikke det forrige gang..
tullemor_til_snart_4 Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 man kan ikke søke før man er fullgåtte 26 uker, da skal det ikke ta mer enn 14 dager å behandle søknaden. noen plasser i landet kan det ta litt lenger tid pga nav har for mye å gjøre. men du skal få vite hvor lang tid det MAX kan ta når du leverer søknaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå