Gå til innhold

Uff... "vondt" å være forelska...;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei voksen dame... som føler meg som ei tenåring igjen...

Er såå betatt av ei fyr... (forelska?)

Han er sååå herlig!! Jeg blir mo i knærne hver gang jeg ser han ( og det gjør jeg hver dag, da han er en kollega....:((

Slik har jeg hatt det i ca 1 år nå..... ikke lett...

han var gift... er separert nå... OG en skikkelig flørter ;)) ( har han vært hele tiden da..:))

Blunker og flørter, og gjør meg helt forvirra...://

(jepp, er alene jeg og...)

Men, den her "tenåringsforelskelsen" trudde jeg ikke jeg kom til å oppleve igjen...

Er deilig, men kjipt og...

Andre som har/har hatt det slik??

(herregud, jeg er ei voksen dame lissom...:///

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ung eller ikke, en forelskelse er herlig! =) Han er singel, du er singel - så hva er problemet? La fantasiene løpe løpsk og nyyt det! :o) Savner å være nyforrelska jeg! Lykke til!!

Skrevet

ja, det er deilig!! ;))

Men... jeg kommer ALDRI til å tørre å ta "et steg til", til å være den som spør om å ta en kaffe, en middag el.l.....:((

Redd for å få nei sikkert, men og "redd" fordi vi ser hverandre hver dag, og at det ville være pinlig om ting ikke stemte. (at flørtingen fra han sin side bare er "på gøy" lissom...eller om han bare er en flørtepus"...:))

Uff, vanskelig å forklare...:0))

Men, det er deilig!!!

Det er deilig å komme på jobb, se han er der, få noen blikk, noen blunk, etc etc..;))

Hjelp....

Hihi...må glise av meg selv og. :)))

Men, FØLELSEN er god!! Den vil jeg ikke ødelegge

( med et nei...:(

Skrevet

kan du ikke gå litt rolig frem da? du trenger jo ikke be han på date ennå, men kanskje bare snakke litt mer med han? også kanskje finne ut om han er sånn mot de andre damene på jobben..? Og dessuten, en kaffe kan være uskyldig det! ;)

Dette er spennende!!! :D

Skrevet

joda;0)

Vi prater mye egentlig. Fordi han var gjennom en seperasjon etter meg, og jeg spurte han rett ut hvordan det gikk med han etc etc..(så er mye i prat...)

(han ble overrasket da..men mente jeg stilte et bra spørsmål...)

(har jo vært gjennom det samme selv, og vet det er en vanskelig periode, spesielt når man har barn...)

og, jeg vet han ikke er like flørtete med de andre damene på jobben!! ..(vi er ikke mange "kvinnfolk"... ca 70 % av de mannfolk...://

Phu... likevel....

... tenker på han...

... drømmer om han...

..håper hver dag han er på jobb....

Det kjipe er, at han flørter slik....

(med meg..)

Og, jeg vet ikke helt hva det betyr....

Er han bare slik?

Vil han noe mer??

han kommer lissom med små-hint innemellom..

.. er bare at jeg tror lissom ikke tror det gjelder meg..

(har flere barn...føler meg litt "oppbrukt...), føler meg småfet, etc etc..:(

uff... Så kjipt det skal være.

Tror jeg bare må ta tiden til hjelp jeg...

Spennende!! JA, hee... det er det....

ung eller ei -hihi..:0))

Deilig følelse er det ;))

Vil ikke ødelegge den heller :))

Skrevet

Skulle jo tro at han mener noe med denne flørten da.. Siden han ikke er sånn mot andre mener jeg! Han syntes sikkert det er "usikkert" han også... han kan jo ikke lukte at du er interessert! =)

Ikke ha så lave tanker om deg selv, sjarmen lyser nok rett igjennom!! ;) Og han hadde da ikke brukt mye tid på å snakke med deg eller sjekke deg opp om han ikke syntes du var tiltrekkende!

Dette kommer til å gå kjempe bra! Som du selv sier, ta tiden til hjelp! Nyyt den spennende jakten og la ting skje med tiden!!! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...