Gå til innhold

BARNAS EIENDOMSLOV !!!! MÅ LESES :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

§1. Hvis jeg liker den - er den min.

 

§2. Hvis jeg har den i hånden - er den min.

 

§3. Hvis jeg kan ta den fra deg - er den min.

 

§4. Hvis jeg hadde den for en stund siden - er den min.

 

§5. Hvis den er min - må det aldri se ut som om det kan være din.

 

§6. Hvis jeg bygger noe - er alle bitene mine.

 

§7. Hvis den ligner på min - er den min.

 

§8. Hvis jeg tror den er min - er den min.

 

§9. Hvis den er din og jeg stjeler den - er den min.

 

§10. Hvis den blir ødelagt - er den din.

 

 

 

Sånn er ungene sine leveregler. Hvorfor er ikke våre like enkle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh....tatt veldig på kornet! Herlig :)

Skrevet

Takk forresten...den er nå lagret. Skal få min kjære til å lage en litt fancy plakat av det på jobben, og henge den på døren til mini :)

Skrevet

Ja, sant den er bra :-)

Skrevet

Hehe, har pappanes hakkespettbok dere også? ;-)

Skrevet

Så herlig!

 

PønemorOgPøbelfant, du leste tankene mine :0)

 

Det tenkte jeg å gjøre også, hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...