M@mm@ til mine barn Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 §1. Hvis jeg liker den - er den min. §2. Hvis jeg har den i hånden - er den min. §3. Hvis jeg kan ta den fra deg - er den min. §4. Hvis jeg hadde den for en stund siden - er den min. §5. Hvis den er min - må det aldri se ut som om det kan være din. §6. Hvis jeg bygger noe - er alle bitene mine. §7. Hvis den ligner på min - er den min. §8. Hvis jeg tror den er min - er den min. §9. Hvis den er din og jeg stjeler den - er den min. §10. Hvis den blir ødelagt - er den din. Sånn er ungene sine leveregler. Hvorfor er ikke våre like enkle.
trippeltopp Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Heheh....tatt veldig på kornet! Herlig
trippeltopp Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Takk forresten...den er nå lagret. Skal få min kjære til å lage en litt fancy plakat av det på jobben, og henge den på døren til mini
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Ja, sant den er bra :-)
Hikken Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Hehe, har pappanes hakkespettbok dere også? ;-)
mamman-til-madeleine Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Så herlig! PønemorOgPøbelfant, du leste tankene mine :0) Det tenkte jeg å gjøre også, hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå